مقابله با جنگ ترکیبی دشمن اوج همدلی سپاه و فراجا بود
کد خبر: 4124295
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
فرمانده انتظامی کرمان:

مقابله با جنگ ترکیبی دشمن اوج همدلی سپاه و فراجا بود

سردار ناظری با بیان اینکه اوج مودت، همدلی و همکاری نیروی انتظامی و سپاه و بسیج در جنگ ترکیبی اخیر مشاهده شد، گفت: قطعاً فتنه‌ها و فراخوان‌ها تمام شدنی نیست و حتماً محبت، همدلی و همکاری سپاه را در مأموریت‌های آتی نیز شاهد خواهیم بود.

دیدار فرماندهان انتظامی و سپاه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان، امروز 6 اسفندماه در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان و جمعی از ثاراللهیان با بیان اینکه در سال جاری شاهد اوج همدلی و همراهی سپاه با نیروی انتظامی در اجرای مأموریت‌ها بودیم، گفت: اوج مودت، همدلی و همکاری نیروی انتظامی و سپاه و بسیج در جنگ ترکیبی اخیر مشاهده شد.

وی ادامه داد: وقتی همه دشمنان، منافقین و معاندین با هم در یک جبهه برای رسیدن به اهداف شوم قرار می‌گیرند، ما نیز در راه اهداف مقدس خود حتماً باید این همدلی را داشته باشیم که خداوند نیز برکت ویژه‌ای به این یک دلی و اقدام جمعی می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه با اشاره به لزوم همکاری نیروهای بسیج در اجرای طرح‌های نوروزی و خدمت‌رسانی به مردم، اظهار کرد: پس از دوره کرونا، امسال نوروز پر مسافری خواهیم داشت و مانند دهه مقاومت، میزبان جمع کثیری از زائران حاج قاسم خواهیم بود. پیش‌بینی می‌شود با توجه به ماه مبارک رمضان، سفرها از نیمه اسفندماه آغاز شود و تا هر زمانی که مسافران در استان کرمان حضور داشته باشند، پیش بینی‌های حداکثری برای طرح نوروزی انجام می‌شود.

سردار ناظری ضمن قدردانی از برگزاری برنامه‌های خوب در دهه مقاومت، این اقدامات را آبی بر آتش فتنه‌ها دانست و تصریح کرد: قطعاً فتنه‌ها و فراخوان‌ها تمام شدنی نیست و حتماً محبت، همدلی و همکاری سپاه را در مأموریت‌های آتی نیز شاهد خواهیم بود.

در پایان این دیدار فرمانده انتظامی استان کرمان با اهدای لوح از فرمانده سپاه ثارالله استان و چند نفر از پاسداران تقدیر کرد.

انتهای پیام
captcha