دو مجروح صهیونیست در عملیات استشهادی در قدس اشغالی + فیلم
کد خبر: 4117758
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

دو مجروح صهیونیست در عملیات استشهادی در قدس اشغالی + فیلم

کمتر از 24 ساعت از عملیات استشهادی در قدس اشغالی که منجر به کشته شدن هشت صهیونیست شد، صبح امروز در یک عملیات دیگر در قدس، دو صهیونیست به شدت مجروح شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که  کمتر از 24 ساعت از اجرای عملیات روز گذشته در بیت المقدس که منجر به کشته شدن 8 شهرک‌نشین و 10 نفر دیگر شد، امروز (شنبه) دو صهیونیست دیگر در این شهر به شدت مجروح شدند.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که عامل این عملیات، تجمع شهرک‌نشینان را در نزدیکی یک پاسگاه در سلوان هدف قرار داد. شبکه تلویزیونی ریشت کان اعلام کرد داد عامل عملیات سلوان، دو شهرک‌نشین را به شدت مجروح کرده است.

خبرنگار المیادین امروز با تأیید زخمی شدن دو اسرائیلی بر اثر شلیک گلوله در بیت‌المقدس، خاطرنشان کرد: در این بین گروه بزرگی از نیروهای اشغالگر به سمت محل هجوم آورده بودند. رسانه‌های اسرائیلی وضعیت دو اسرائیلی مجروح را وخیم گزارش کردند.

ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی پخش شده که گفته می‌شود مربوط به صحنه تیراندازی در سلوان در قدس اشغالی است. رویترز به نقل از سرویس آمبولانس اسرائیل تأیید کرد که دو نفر در تیراندازی در بیت‌المقدس زخمی شدند. در همین حال رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که فرد تیرانداز کشته شده است.

خبرنگار المیادین از شوک در اسرائیل پس از مجروح شدن شدید این دو اسرائیلی در بیت‌المقدس خبر داد.

پس از این عملیات، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که عامل حمله یک فرد مجرد بوده که سلاح داشته و این امر تحقیق درباره وی را دشوار می‌کند.

عملیات سلوان در قدس اشغالی چند ساعت پس از عملیات روز گذشته بیت المقدس انجام شد، که هشت کشته و 10 زخمی برجای گذاشت. کانال 12 اسرائیل این عملیات را بی‌رحمانه توصیف کرد. این کانال افزود: بیم از میادین دیگری وجود دارد که در آنها حملات انجام می‌شود. اکنون تلاش‌ها بر جلوگیری از عملیات مشابه متمرکز شده است و نیروهای ارتش در حال تقویت حفاظت از شهرک‌ها هستند.

شایان ذکر است که نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی چند روز پیش در اردوگاه جنین قتل عام فجیعی به راه انداختند و 10 فلسطینی را به شهادت رساندند.

انتهای پیام
captcha