تمجید حزب‌الله از مقاومت قهرمانانه ساکنان اردوگاه جنین
کد خبر: 4117472
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴

تمجید حزب‌الله از مقاومت قهرمانانه ساکنان اردوگاه جنین

حزب‌الله لبنان ضمن محکومیت حمله وحشیانه نظامیان اشغالگر صهیونیست به اردوگاه جنین، از نیروهای شجاع مقاومت و ساکنان این اردوگاه که با خون خود، سپیده پیروزی نزدیک را برای فلسطین رقم می‌زنند، تمجید کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «المنار»، جنبش حزب‌الله لبنان شامگاه پنجشنبه، 6 بهمن‌ماه، با صدور بیانیه‌ای حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری رود اردن را محکوم و از مقاومت قهرمانانه ساکنان آن تمجید کرد.

در این بیانیه آمده است: «جنبش مقاومت اسلامی لبنان اقدامات تروریستی نظامیان رژیم صهیونیستی و یورش به بیمارستان‌ها و تعدی وحشیانه به مجروحان که با تمام قوانین اخلاقی و انسانی مغایرت دارد را به شدت محکوم می‌کند».

حزب‌الله در این بیانیه تأکید کرد: «با تمام مبارزان قهرمان اردوگاه جنین و دیگر مبارزان فلسطینی که در مقابل رژیم صهیونیستی و جنایت‌هایش ایستادگی و مقاومت می‌کنند، اعلام همبستگی می‌کنیم».

جنبش مقاومت اسلامی لبنان همچنین، ضمن ابراز انزجار نسبت به اقدامات تروریستی نظامیان اشغالگر و یورش به بیمارستان‌های فلسطینی، از نیروهای شجاع مقاومت که با خون خود، سپیده پیروزی نزدیک را برای فلسطین رقم می‌زنند، قدردانی کرد.

از صبح امروز، نظامیان تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین یورش بردند که با مقاومت رزمندگان فلسطینی مواجه شدند.

برخی منابع صهیونیستی ادعا کردند که هدف از عملیات گسترده امروز در جنین، دستگیری یکی از اعضای برجسته جنبش جهاد اسلامی است و  این عملیات پس از آن صورت گرفت که اطلاعات دقیقی در خصوص قصد مقاومت فلسطین برای انجام یک عملیات بسیار بزرگ در فلسطین اشغالی به دست شاباک رسید.‌‌

سپس اعلام شد که هدف از جنایت امروز صهیونیست‌ها در جنین، بازداشت یا ترور سه تن از رهبران جنبش جهاد اسلامی بود که در نهایت به شهادت 9 فلسطینی و مجروحیت 20 نفر به پایان رسید و صهیونیست‌ها عقب‌نشینی کردند.

انتهای پیام
captcha