حافظان قرآن در همایش سالانه مهد قرآن بهشهر تجلیل شدند
کد خبر: 4116029
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

حافظان قرآن در همایش سالانه مهد قرآن بهشهر تجلیل شدند

طی مراسمی در هشتمین همایش سالانه مهد قرآن شهرستان بهشهر از حافظان کل قبول شده در آزمون ترنم وحی، حفظ 15 جزء و آزمون‌های دوره‌ای تجلیل شد.

حافظان قرآن در هشتمین همایش سالانه مهد قرآن بهشهر تجلیل شدندبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، در هشتمین همایش سالانه مهد قرآن شهرستان بهشهر از حافظان کل قبول شده در مرحله کشوری چهاردهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه، تدبر و تفسیر «ترنم وحی»، حفظ ۱۵ جزء و آزمون‌های دوره‌‌ای در حفظ اجزاء مختلف در سال ۱۴۰۱ تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور امام‌جمعه، فرماندار، رؤسای ادارات اوقاف و ارشاد شهرستان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، مربیان و حافظان قرآن برگزار شد، محمدحسن برفامی، مدیر مهد قرآن بهشهر به ارائه گزارش از فعالیت‌های شاخص آموزش قرآنی، دینی و ترویجی در این مرکز پرداخت.

وی گفت: شکوفایی 16 هزار قرآن‌آموز طی ۲۷ سال (از ۱۳۷۳ تا کنون) در تمامی مقاطع سنی آقایان و بانوان در حفظ اجزاء مختلف تا کل با تلاش استادان، مربیان، همراهی و همکاری خانواده و حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان فرهنگی، دینی، مشارکت خیرین گامی بلند در ترویج، توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی در این شهر بوده است.

انتهای پیام
captcha