جلسه هم‌اندیشی آزمون‌های حفظ در مهد قرآن برگزار شد
کد خبر: 4118423
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

جلسه هم‌اندیشی آزمون‌های حفظ در مهد قرآن برگزار شد

جلسات هم‌اندیشی و آموزشی در فضای مجازی و حضوری با مدیران شعب، کانون‌ها و مجامع مؤسسه مهدقرآن درباره نحوه برگزاری آزمون‌های حفظ دوره‌ای و طرح ملی حفظ عمومی برگزار شد.

مهدقرآنبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه‌ اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، رحمت‌الله سلمان ماهینی، معاون امور استان‌ها و مدیر اطلاع‌رسانی مؤسسه کشوری مهد قرآن از تشکیل جلسات هم‌اندیشی و آموزشی در فضای مجازی و حضوری با مدیران شعب، کانون‌ها و مجامع این مؤسسه از نحوه برگزاری آزمون‌های حفظ دوره‌ای و طرح ملی حفظ عمومی خبر داد.

وی ادامه داد: طی این جلسه در خصوص آزمون‌های حفظ دوره‌ای مربوط به مؤسسه و نحوه استفاده از سامانه طرح ملی آزمون حفظ عمومی سازمان دارالقرآن الکریم توضیحات آموزشی و تخصصی ارائه شد. 

بر اساس این گزارش، نحوه بهره‌برداری از سامانه در بخش‌های مختلف همچون ورود کاربر، ممتحن و نحوه انتخاب مدیریت و پنل شخصی توسط آقای کریمی برای شرکت کنندگان جلسه توضیح داده شد.

یادآور می‌شود، جلسه توجیهی و آموزشی حضوری آزمون‌های حفظ دوره‌ای و طرح ملی حفظ عمومی نیز با شرکت سیدمهدی سیف، عضو هیئت علمی مؤسسه، جواد فومنی، مدیر مهد قرآن استان تهران به همراه مسئولان مجامع (مرکز، شمال، غرب و شرق) تهران بانوان نادری، حائری، شریف عسگری، میرزایی، رجبی و پورابراهیم برگزار شد.

انتهای پیام
captcha