جنبه‌های زندگی شهید سلیمانی برای جوانان تبیین شود
کد خبر: 4111906
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

جنبه‌های زندگی شهید سلیمانی برای جوانان تبیین شود

رئیس کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین با بیان اینکه جنبه‌های بسیاری در زندگی شهید سلیمانی وجود دارد که برای جوانان ما باید تبیین شود، گفت: شهید سلیمانی با حضور میدانی خود به حمایت از جبهه مقاومت پرداخت.

جنبه‌های زندگی شهید سلیمانی برای جوانان تبیین شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمد حسن اختری، رئیس کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین، ظهر امروز، 13 دی، در همایش روز ملی مقاومت در پارک موزه دفاع مقدس استان با اشاره به اینکه سرداران سپاه اسلام بهترین الگوها برای جوانان ما هستند، افزود: در این هجمه دشمنان، باید جوانان ما الگو داشته باشند.

وی ادامه داد: نقش شهید سلیمانی در مسائل مختلف اجتماعی، دفاعی و امت اسلامی بسیار قابل دقت و توجه است که در این راستا برنامه‌های تکریم، گرامیداشت و تبیین برای درس گرفتن‌، عمل کردن و آنگونه زیستن نیاز داریم که جوانان ما باید از شیوه زندگی سراداران رشید ما الگو برداری کنند.

حجت‌الاسلام اختری با بیان اینکه جنبه‌های بسیاری در زندگی شهید سلیمانی وجود دارد که برای جوانان ما باید تبیین شود، متذکر شد: شهید سلیمانی با حضور میدانی خود به حمایت از جبهه مقاومت پرداخت.

وی با بیان اینکه هجمه دشمنان امروز نسل جوان و ایمان‌های و باورهای آنها را به اسلام و انقلاب اسلامی نشانه گرفته اظهار کرد: ما باید در برابر دشمنان اسلام مقابله کرده و قدرت تهاجم داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha