به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمدامین جاویدپور، سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان، امروز، چهارم اردیبهشتماه در سخنانی گفت: سامانه تلفنی ۱۱۱، سامانه اینترنتی ۱۱۱، میز خدمت و نامهنگاری، چهار راه ارتباطی مردم با رئیسجمهور و هیئت دولت در سفر به استان سمنان بود.
وی افزود: بیشترین ثبت درخواستها از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست ثبت شد.
جاویدپور با اشاره به اینکه سامانه ارتباط مردم و دولت در سمنان(سامانه تلفنی ۱۱۱) با ۶۰۰ کاربر پاسخگوی شهروندان این استان برای ثبت درخواستها در سفر دولت سیزدهم بود، اظهار کرد: ۳۰ میز خدمت در مناطق مختلف و به همت دستگاههای اجرایی در سفر حجتالاسلام والمسلمین رئیسی و هیئت دولت به استان سمنان برپا بود.
سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان یادآور شد: ستادهای جمعآوری نامههای مردمی نیز برای دریافت مطالبههای شهروندان در مسیر استقبال و دیدار مردمی رئیسجمهور فعال بود و در زمان حاضر نامهها در دست پردازش و ارجاع به دستگاههای مرتبط با درخواست است.
انتهای پیام