نبض اصلی جامعه در آموزش‌وپرورش می‌تپد
کد خبر: 4107109
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰

نبض اصلی جامعه در آموزش‌وپرورش می‌تپد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نبض جامعه در آموزش‌وپرورش می‌تپد و فرهنگیان در جهت دهی افکار عمومی نقش بی بدیلی دارند.

محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش، محمد‌حسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در همایش تبیینی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان استان کرمان گفت: اقتداری که نظام در مراحل مختلف از خود نشان داده باعث ناامیدی دشمنان در فتنه اخیر شده، بنابراین تمرکز بر تضعیف عنصر نظامی از دستور کارشان خارج است.

وی افزود: دشمنان موضوع تحریم‌ها را به گونه‌ای دنبال می‌کنند که ایران را مستأصل کنند و از پا بیندازند و معمولاً در بیشتر موارد خائنی از داخل با آنها همکاری دارد که گزارش‌هایشان خیلی دقیق نیست و دشمن را در مخمصه می‌اندازد؛ عناصر خائنی که قبلاً مسئول بوده‌اند و الان نیستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مطالعاتی در آمریکا انجام شده که نشان می‌دهد حکومت ایران عوض نخواهد شد و به چند دلیل پایدار است که انسجام ملی بین مردم ایران به واسطه ولایت، محبت مشترک به اهل‌بیت‌(ع) و پیوند و مودتی که بین اقوام وجود دارد از جمله این عوامل است.

صفارهرندی با بیان اینکه ارتباط عمیقی بین مردم و رهبری وجود دارد و دشمنان معتقدند که مرجعیت رهبری باید در کشور تضعیف شود، تصریح کرد: برهم زدن انسجام بین مردم نقشه دشمن است و زمانی که نمی توانند نظام را عوض کنند برای بی‌دولتی و ایجاد هرج و مرج تلاش می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز خود دشمن گزارش می‌دهد که ناکام مانده است، بیان کرد: نبض جامعه در آموزش‌وپرورش می‌تپد و فرهنگیان در جهت دهی افکار عمومی نقش بی بدیلی دارند.

انتهای پیام
captcha