راه‌اندازی کمپین صلوات بر پیامبر (ص) در مسابقه فوتبال مراکش و فرانسه
کد خبر: 4106791
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸

راه‌اندازی کمپین صلوات بر پیامبر (ص) در مسابقه فوتبال مراکش و فرانسه

جمعی از فعالان شبکه‌های اجتماعی در واکنش به حمایت رئیس جمهور فرانسه از کاریکاتورهای توهین‌آمیز نسبت به پیامبر اسلام(ص)، ایده صلوات فرستادن در جریان مسابقه تیم‌های مراکش و فرانسه را مطرح کرده‌اند.

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه المجتمع، فعالان شبکه‌های اجتماعی در واکنش به توهین امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه به اسلام و پیامبر اسلام (ص)، کمپینی را برای صلوات فرستادن بر پیامبر (ص) در سکوهای ورزشگاه محل برگزاری این مسابقه مطرح کرده‌اند.

رئیس جمهور فرانسه فردا چهارشنبه در بازی مراکش و فرانسه جزو تماشاگران خواهد بود.

کاربران شبکه‌های اجتماعی از از تماشاگران عرب و مسلمان خواسته‌اند تا با صلوات فرستادن بر پیامبر (ص) پیامی را به جهانیان فرستاده و در عین حال نسبت به اقدام رئیس جمهور فرانسه در قبال اسلام و مسلمانان واکنش نشان دهند.

محمد الصغیر، دبیر کل سازمان جهانی یاری پیامبر اسلام(ص) و علی قره داغی، دبیر کل اتحادیه علمای مسلمان از جمله شخصیت‌های شناخته‌ شده‌ای هستند که با انتشار توییت‌هایی نسبت به این کمپین واکنش نشان داده و از آن حمایت کرده‌اند.

در اکتبر 2020، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، پس از حمله به اسلام و حمایت از انتشار کاریکاتورهای توهین‌آمیز به پیامبر (ص)، خشم جهان اسلام را برانگیخت؛ به گونه‌ای که درپی اقدام ماکرون کمپین‌های متعددی برای بایکوت محصولات فرانسوی راه‌اندازی شد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۳ - ۱۴:۱۰
1
0
بلند بگو«اللهم صل علی محمد و آل محمد»
captcha