ضرورت جهاد تبیین برابر تهمت‌ها و افتراهای دشمن
کد خبر: 4100428
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳

ضرورت جهاد تبیین برابر تهمت‌ها و افتراهای دشمن

مسئول بسیج دانشجویی لرستان با بیان اینکه در برابر فتنه، تهمت‌ها و افتراها، رسالت قشر اساتید، دانشجو و نخبگانی جامعه «جهاد تبیین» است، گفت: ضرورت دارد اقداماتی که انقلاب اسلامی برای مردم انجام داده است تبیین شود.

محسن کریمی، مسئول بسیج دانشجویی استان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محسن کریمی، مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان در آیین افتتاح رویداد «توانا» که پنج‌شنبه، ۲۶ آبان در خرم‌آباد برگزار شد، در سخنانی با اشاره به فتنه‌های جدید، گفت: امروزه در حال عبور و گذار از یک فتنه جدید هستیم؛ بخشی از فتنه هم همین است که برخی‌ها می‌گویند انقلاب، چه کاری برای مردم انجام داده است که نوعی تهمت ناروا و افترا نسبت به انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه در برابر فتنه، تهمت‌ها و افتراها، رسالت قشر اساتید، دانشجو و نخبگانی جامعه، «جهاد تبیین» است، ادامه داد: بایستی اقداماتی که انقلاب اسلامی برای مردم انجام داده است، تبیین شوند.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: گروه‌های جهادی دانشجویی و مردمی، اقدامات مختلف عینی برای خدمت به مردم انجام داده‌اند؛ شاهد هستیم گروه‌های جهادی در مناطق مختلف محروم کشور از جمله مناطق محروم استان لرستان، فعالیت‌های مختلفی اجرا کرده‌اند.

کریمی گفت: رویداد توانا برای دانشجویان بسیجی جهادگر اجرا می‌شود؛ اساتید خوب کشوری و استانی، کارگاه‌های مختلف توانمندسازی را در این رویداد برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری رویداد توانا باعث می‌شود وحدت بین دانشجویان جهادی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان، تقویت شود، افزود: همچنین در این رویداد، برنامه‌های مختلف فرهنگی و معنوی نیز اجرا خواهند شد.

وی با بیان اینکه در رویداد توانا، از دانشجویان شایسته جهادی، قدردانی می‌شود، ادامه داد: در برنامه‌ای تحت عنوان «لبخند ایران»، مناطق حاشیه‌ای شهرها شناسایی شده‌اند؛ دانشجویان جهادی روزهای پنج‌شنبه و جمعه به مناطق حاشیه‌ای می‌روند و اقدامات عینی مختلف برای خدمت به مردم انجام خواهند داد.

 

انتهای پیام
captcha