توزیع بیش از ۱۰۰۰ آبگرمکن در بین مددجویان کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4100145
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

توزیع بیش از ۱۰۰۰ آبگرمکن در بین مددجویان کمیته امداد چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال‌وبختیاری از توزیع یک‌ هزار و ۲۲۵ دستگاه آبگرمکن گازی دیواری میان مددجویان استان خبر داد.

توزیع آبگرمکن دیواری در بین مددجویان کمیته امداد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد استان از توزیع یک‌هزار و ۲۲۵ دستگاه آبگرمکن گازی دیواری میان مددجویان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون لوازم ضروری زندگی شامل آبگرمکن گازی، بخاری گازسوز، یخچال و کولرآبی طی ۲ مرحله میان خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده است. 

محمدی با بیان اینکه لوازم ضروری زندگی میان خانواده‌های فاقد این لوازم و با اولویت مناطق محروم توزیع می‌شود، افزود: در مرحله نخست، ۳۰۰ دستگاه کولر آبی و ۱۰۰ دستگاه بخاری گازسوز میان مددجویان توزیع شد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم، هم‌زمان با دهه امامت و ولایت نیز ۹۱۷ دستگاه کولر آبی، ۳۲۳ دستگاه یخچال و سه هزار و ۳۵۰ دستگاه بخاری گازسوز به دست خانواده‌های نیازمند رسید.

محمدی با اشاره به اینکه این لوازم در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و براساس بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع می‌شود، بیان کرد: در مرحله سوم نیز یک هزار و ۲۲۵ دستگاه آبگرمکن گازی دیواری میان خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: همچنین مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیراندیش استان هستند.

انتهای پیام
captcha