افزایش ۵۴ درصدی کمک‌های حامیان خارج از کشور به نیازمندان چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 4096348
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶

افزایش ۵۴ درصدی کمک‌های حامیان خارج از کشور به نیازمندان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از افزایش ۵۴ درصدی کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان خارج از کشور به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت استان خبر داد.

جاسم محمدی فارسانی،  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی

جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از استان با تقدیر از حس نوع‌دوستی حامیان و نیکوکاران، بیان کرد: ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت با مشکلات اقتصادی از جمله تأمین هزینه‌های تحصیل مواجه هستند که خیران و نیکوکاران می‌توانند با واریز ماهیانه مبالغ دلخواه به حساب فرزندان معنوی خود، بخشی از این هزینه‌ها را پرداخت کنند.

وی با اشاره به حمایت نیکوکاران ساکن خارج کشور از ایتام و فرزندان محسنین افزود: طی شش ماهه نخست امسال، این حامیان یک میلیارد و 60 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق این نهاد به دست ایتام و فرزندان محسنین استان رسانده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی این حامیان نسبت به مدت شش ماه سال گذشته 54 درصد افزایش داشته است ادامه داد: 72 حامی ساکن خارج کشور از 822 فرزند محسنین و یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان حمایت می‌کنند.

محمدی ادامه داد: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir  وemdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه مبالغ دلخواه سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

وی گفت: همچنین کد دستوری #038*8877* برای پرداخت کمک‌های غیرحضوری برای فرزندان معنوی شما در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha