نمایشگاه اسوه استانی پایگاه‌های مقاومت بسیج در کرمان افتتاح شد
کد خبر: 4096133
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

نمایشگاه اسوه استانی پایگاه‌های مقاومت بسیج در کرمان افتتاح شد

نمایشگاه و جشنواره اسوه استانی پایگاه‌های مقاومت بسیج استان همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی با حضور ۵۶ پایگاه مقاومت در حسینیه ثارالله کرمان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه اسوه استانی پایگاه‌های مقاومت بسیج در کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، نمایشگاه و جشنواره اسوه استانی پایگاه‌های مقاومت بسیج استان همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی با حضور امام‌جمعه کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، شهردار کرمان و جمعی از بسیجیان، امروز، ۱۰ آبان‌ماه در حسینیه ثارالله کرمان افتتاح شد.

سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم با بیان اینکه بسیج مولود انقلاب است که به عنوان یک نیرو توسط امام راحل معرفی شد، گفت: در ابتدا دید جدی در مورد آینده بسیج وجود نداشت اما به زودی مشخص شد که بسیج در دوران دفاع مقدس، بازسازی پس از جنگ، رشد علمی، امنیت و... اقدامات بزرگی انجام داد و امروز نیز هر کجا که کاری بر زمین بماند بسیج ورود می‌کند.

وی با اشاره به دستاوردهای علمی دانش‌آموزان، دانشجویان و استادان بسیجی، گفت: بسیج رسالت خود را به خوبی به انجام رسانده است که اگرچه راضی کننده است اما قانع کننده نیست و نیاز به کارهای برون سازمانی دارد.

سردار نظری با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پایگاه‌های بسیج ستون محکم نظام هستند، گفت: رسالت بسیجان بسیار سنگین است. پایگاه‌ بسیج در مقیاس کوچک یک نظام در هر محله است که باید برای اعتلای آن محله تلاش کند و زمانی که خانواده‌ها و محلات رشد می‌کنند شهر رشد می‌کند و به تمدن اسلامی نزدیک‌تر می‌شویم.

وی راهبرد بسیج را تحقق بسیج میلیونی از جوانان پای کار، انقلابی و مومن برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست و افزود: از طریق هم افزایی می‌توان پیش برندگی را انجام داد و از اهداف برگزاری نمایشگاه‌های اسوه ایجاد رقابت بین پایگاه‌ها و الگوسازی برای سایر پایگاه‌ها و اقشار مختلف، ایجاد شور و اشتیاق و... است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر اینکه بسیجیان علاوه بر عرصه‌های مختلف باید در عرصه جهاد تبیین کار کنند، خطاب به بسیجیان گفت: با خلاقیت مدارس را دریابید زیرا بسیار به کار تبیینی نیاز دارد.

سرهنگ مجید سعادت، مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم به ارائه گزارشی از دستاوردهای پایگاه‌های بسیج پرداخت و گفت: ۵۶ پایگاه مقاومت بسیج از بین بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ پایگاه بسیج سراسر استان در این نمایشگاه حضور دارند و دستاوردهای آن‌ها در ۱۵ سرفصل مختلف از جمله تربیتی، فرهنگی، اجتماعی، دفاعی، اقتصاد مقاومتی، عقیدتی و... به نمایش درآمده است.

انتهای پیام
captcha