تفکر بسیجی نجات‌بخش ملت‌ها است
کد خبر: 4096104
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
امام‌جمعه کرمان:

تفکر بسیجی نجات‌بخش ملت‌ها است

امام‌جمعه کرمان گفت: نجات ملت‌ها در تفکر بسیجی است و اگر کسی می‌خواهد از کمترین امکانات بیشترین بهتره را ببرد باید تفکر بسیجی داشته باشد زیرا تفکر بسیجی رهایی‌بخش و نجات‌بخش است.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز، ۱۰ آبان‌ماه در آیین افتتاح نمایشگاه و جشنواره اسوه استانی پایگاه‌های مقاومت بسیج استان بیان کرد: بسیج فرزند انقلاب است و تمام ویژگی‌هایی که امام راحل برای انقلاب برشمردند در بسیج متبلور است. بسیج عمیقاً انقلابی و جهادی است که کار را برای خدا انجام می‌دهد.

وی بسیج را مرکز پیوند سپاه و توده‌های مردم خواند و گفت: مدل بسیج مدلی است که در صدر اسلام توسط پیامبر اجرا شد و دیگر در طول تاریخ تکرار نشد و پس از انقلاب با درایت امام خمینی(ره) این نهاد مقدس بار دیگر شکل گرفت.

امام‌جمعه کرمان تفکر بسیجی را تفکر مخلصانه، صادقانه، شجاعانه، پر از انگیزه و نشاط دانست و گفت: نجات ملت‌ها در تفکر بسیجی است و اگر کسی می‌خواهد از کمترین امکانات بیشترین بهره را ببرد باید تفکر بسیجی داشته باشد زیرا تفکر بسیجی رهایی‌بخش و نجات بخش است.

وی ماموریت بسیج را ماموریتی الهی و قرآنی خواند و گفت: بسیجیان باید از تمام ظرفیت و توان خود استفاده کنند و اهداف آنها حد و مرز ندارد. برپایی نمایشگاه‌های اسوه بخشی از توانمندی‌های بسیجیان بوده که این حرکت روبه جلو است.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با اشاره به آیه «وَ اَعِدّوا لَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّة» (سوره انفال، آیه ۶۰)، گفت: بسیجیان باید قدم به قدم و با دقت و ظرافت پیش بروید. مطلوب حرکت بسیج این است که در هر مقطعی و ایستگاهی افق بعدی خود را مشخص و اهداف خود را یکی پس از دیگری در راستای تفکر خود طراحی کند و به آن برسد.

انتهای پیام
captcha