تضعیف نیروی انتظامی به معنای تقویت بدخواهان نظام است
کد خبر: 4090295
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

تضعیف نیروی انتظامی به معنای تقویت بدخواهان نظام است

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی گفت: نیروی انتظامی، ستون امنیت و اقتدار ملی است و هر کس پلیس را تضعیف کند در عمل باعث تقویت مجرمان و بدخواهان شده است.

مصطفی نخعی، رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مصطفی نخعی، رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی، امروز، ۱۶ مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح نهبندان که در هنگ مرزی حسین‌آباد رزاق‌زاده برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب با بیانات خود، مدال افتخار بزرگی را به نیروی انتظامی اهدا کردند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی، ستون امنیت و اقتدار ملی است و هر کس پلیس را تضعیف کند در عمل باعث تقویت مجرمان و بدخواهان شده است، افزود: مرزبانی ما در شرایطی سخت مرز را کنترل می‌کند تا امنیت پایدار وجود داشته باشد و این تلاش آن‌ها در خراسان‌جنوبی نیز به‌صورت یک طرفه در مرز با افغانستان است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی ادامه داد: کنترل مرز‌ها در خراسان‌جنوبی که در همجواری با افغانستان و سیستان‌وبلوچستان است شرایط سختی را برای مرزبانان به‌وجود آورده و آن‌ها به‌درستی از مرز‌های ما پاسبانی می‌کنند.

وی گفت: مقام معظم رهبری در خصوص نقش دشمن در اغتشاشات اخیر اعلام کردند که دشمن با پیشرفت ما مشکل دارد و از طرفی مذاکرات ما به‌خوبی در حال پیش‌روی بود و از آنجا که نتوانستند کاری انجام دهند دست به تحریک مردم زدند.

حجت‌الاسلام عباسعلی خزایی، امام‌جمعه نهبندان نیز در این مراسم بیان کرد: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است برای اینکه قدر امنیت را بیشتر بدانیم. دو نعمت است که مردم از آن بهره‌مند هستند، اما قدر آن را نمی‌دانند که یکی سلامتی و دیگری امنیت است. مردم و جامعه ما باید بر این مورد واقف باشند که مرزبانان با چه سختی در مرز مرزبانی می‌کنند تا ما در شهر به‌راحتی زندگی کنیم.

انتهای پیام
captcha