برگزاری ویژه‌برنامه‌های سومین سالگرد شهادت سردار دلها در کرمان
کد خبر: 4088365
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

برگزاری ویژه‌برنامه‌های سومین سالگرد شهادت سردار دلها در کرمان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه برای برگزاری سومین سالگرد شهادت حاج قاسم، بیت‌الزهرا(س)، گلزار شهدا و مصلی امام علی(ع) در نظر گرفته شده است، گفت: تمرکز اصلی برگزاری ویژه‌برنامه‌ها در گلزار شهدای کرمان خواهد بود.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، رحمان جلالی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان امروز، ۶ مهرماه در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در سال جاری که در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد، گفت: برای برگزاری سومین سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان سه مکان بیت‌الزهرا(س)، گلزار شهدا و مصلی امام علی(ع) در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ «دختران حاج قاسم» در ایام سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، افزود: برنامه‌هایی نیز در سراسر استان برگزار می‌شود و مهمانان ویژه‌برنامه‌های سومین سالگرد، در شمال، جنوب، شرق و غرب استان حضور پیدا می‌کنند و اجلاسیه نهایی در مصلی امام علی(ع) کرمان برگزار می‌شود.

جلالی با بیان اینکه تلاش داریم برنامه‌ها بتواند اقشار خاکستری جامعه را جذب کند، گفت: ویژه‌برنامه ساعت شهادت در سومین سالگرد شهادت سردار دلها برگزار و از شبکه یک سیما پخش می‌شود؛ این برنامه هم اکنون نیز پنجشنبه شب‌ها در حال پخش است.

وی با بیان اینکه تمرکز اصلی برگزاری ویژه‌برنامه‌ها در گلزار شهدای کرمان خواهد بود، ادامه داد: ستاد اسکان زائران سردار سلیمانی در ایام سالگرد شهادت به صورت ویژه فعال می‌شود و از ظرفیت مدارس، مساجد، تکایا و مهمانسراهای اطراف گلزار استفاده می‌کنیم.

جلالی با اشاره به برنامه‌های برگزار شده در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی افزود: اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه، افتتاح پروژه‌های آبرسانی و محرومیت‌زدایی، آزادی زندانیان و ... از جمله کارهای بزرگی بود که در دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در استان انجام شد.

وی با اشاره به برنامه‌های حوزه گفتمان‌سازی گفت: کتاب «نظام فکری تربیتی حاج قاسم» با ۱۵۰ مولفه، برگرفته از خطبه متقین امیرالمومنین(ع) توسط کمیته علمی پژوهشی ستاد ترویج مکتب حاج قاسم در ایام سومین سالگرد شهید سلیمانی رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha