برنامه‌های سومین سالگرد شهید سلیمانی در راستای جهاد تبیین باشد
کد خبر: 4088371
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

برنامه‌های سومین سالگرد شهید سلیمانی در راستای جهاد تبیین باشد

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه باید از برنامه‌های ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برای جهاد تبیین استفاده کنیم، گفت: برنامه‌های سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی را در قالب هفته مقاومت برگزار خواهیم کرد.

سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین

به گزارش ایکنا از کرمان، سردارحسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین امروز، ۶ مهرماه در اولین جلسه ستاد ترویج مکتب حاج قاسم که در استانداری کرمان برگزار شد بیان کرد: باید در حوزه اندیشه شهید سلیمانی کار کنیم زیرا امروز خلاء جدی در کشور در موضوع اندیشه حاج قاسم وجود دارد. باید بدانیم هر کجا که با تفکر امامین انقلاب ورود کنیم موفق خواهیم بود.

وی با اشاره به برخورد سردار سلیمانی با اقشار مختلف مردم، گفت: این برخورد مدل مدیریتی اسلامی است. اگر کسی فکر کند حاج قاسم در مبارزه با اشرار عالم در جبهه مقاومت سردار دلها شد، اشتباه است، زیرا حاج قاسم در هشت سال دفاع مقدس نیز سردار دلها بود و از زمان جنگ تاکنون همان حاج قاسم بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: حاج قاسم بر قلوب حاکم بود؛ به همین دلیل اصرار داریم در حوزه اندیشه این شهید کار کنیم و همه باید در این زمینه تلاش کنیم. باید کار در این حوزه را جدا از مکتب جلو ببریم زیرا نمی‌خواهیم مکتب حاج قاسم برای دیگران ابزار یا پله شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: ستاد راهبردی سالگرد شهادت حاج قاسم در کشور تشکیل شده و در کرمان و تهران کار به سپاه واگذار شده است. در ۲۹ استان دیگر کار برای سالگرد شهید سلیمانی به بسیج واگذار شده است.

سردار معروفی با بیان اینکه در استان‌های دیگر برنامه‌های سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی را در قالب هفته مقاومت برگزار خواهیم کرد، افزود: باید محوریت برنامه‌ها تبیین ماهیت انقلاب اسلامی باشد و بهترین فرصت برای این کار ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

وی با اشاره به هنجارشکنی‌های اخیر در کشور گفت: شاید بعضی بگویند ما از هتک حرمت حاج قاسم جریحه‌دار شدیم اما ما از هتک حرمت به قرآن، اهل‌بیت(ع) و مساجد جریحه‌دار شدیم و تنها بحث حاج قاسم سلیمانی نیست‌. کینه‌ای که دشمنان نسبت به اربعین داشتند، به دلیل حاج قاسم بود و برای انتقام از این اتفاق بزرگ کام ملت را تلخ کردند.

سردار معروفی با بیان اینکه دشمن به دنبال مطرح کردن جنگ قومی و مذهبی است و ما باید در این حوزه کار کنیم، افزود: هر روز نیاز بیشتر به تفکر حاج قاسم در کشور را احساس می کنیم و باید برنامه‌های سومین سالگرد معنادار و متفاوت از سال‌های قبل و برای انقلاب باشد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه باید از برنامه‌های ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برای جهاد تبیین استفاده کنیم، گفت: پیش‌بینی می‌شود ۵۰۰ موکب در سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کرمان فعال شود و کرمان میزبان ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار زائر غیرکرمانی باشد.

انتهای پیام
captcha