کمک ۷۸۷ میلیون ریالی خیران زرندی برای آزادی زندانیان نیازمند
کد خبر: 4085409
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸

کمک ۷۸۷ میلیون ریالی خیران زرندی برای آزادی زندانیان نیازمند

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند بیان کرد: با کمک ۷۸۷ میلیون ریالی خیران زرندی در قالب پویش مردمی «به عشق امام حسین(ع) می‌بخشم» زمینه آزادی تعدادی از زندانیان نیازمند فراهم شد.

آزادی زندانیان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، رضا یعقوبی، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند بیان کرد: همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و در راستای پویش «به عشق امام حسین(ع) می‌بخشم» ۶ نفر از زندانیان نیازمند در این شهرستان به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

وی افزود: همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، فراخوانی به منظور جذب کمک‌های خیرین و دعوت مردم به گذشت و مصالحه، در قالب پویش «به عشق امام حسین(ع) می‌بخشم» از طریق رسانه‌های محلی منتشر شد و در پی آن و با جذب کمک‌های مردمی، زمینه آزادی ۶ مددجو از زندانیان نیازمند فراهم شد.

یعقوبی گفت: در نخستین اقدام خیرخواهانه در قالب پویش مردمی «به عشق امام حسین(ع) می‌بخشم» خانواده شهید علی عظیمی از شهدای مدافع حرم در این شهرستان، با پرداخت بدهی دو محکوم مالی، زمینه آزادی آن‌ها را فراهم کردند که این اقدام خیر، بازتاب گسترده‌ای در افکار عمومی شهرستان داشت و این امر مقدمات آزادی محکومین دیگر از طریق جذب کمک‌های سایر خیرین را فراهم کرد.

این مقام قضایی در ادامه به کمک ۷۸۷ میلیون ریالی خیران زرندی برای آزادی زندانیان نیازمند در قالب پویش مردمی «به عشق امام حسین(ع) می‌بخشم» نیز اشاره و بیان کرد: در راستای این پویش پرونده‌هایی با موضوعات رد مال، مهریه و ... منتهی به سازش شد و پرداخت بدهی بعضی از محکومین مالی توسط خیرین موجب آزادی برخی دیگر از مددجویان از زندان شد.

انتهای پیام
captcha