۵۰۰ مددجوی چهارمحال‌وبختیاری در راهپیمایی اربعین شرکت کردند
کد خبر: 4084584
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵

۵۰۰ مددجوی چهارمحال‌وبختیاری در راهپیمایی اربعین شرکت کردند

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آمار اولیه، تاکنون ۴۹۴ مددجوی استان در راهپیمایی اربعین شرکت کرده‌اند.

پیاده روی اربعین حسینی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی هاشمی،قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مراسم پرشور پیاده‌روی اربعین تجلی‌گاه شعور حسینی است، بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده زمینه اعزام مددجویان به راهپیمایی اربعین فراهم شده است و تاکنون ۴۹۴ مددجوی استان در راهپیمایی اربعین شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به ایجاد زمینه حضور ۲۲۷ زیارت‌ اولی‌ در راهپیمایی اربعین، افزود: خانواده‌های نیازمند که مشتاق حضور در راهپیمایی اربعین هستند با مساعدت خیران و دوستداران اهل‌بیت(ع) راهی پیاده‌روی اربعین می‌شوند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان بابیان اینکه پویش نذر زائر در راستای رساندن کمک‌های مردمی به نیازمندانی است که در حسرت زیارت مانده‌اند، راه‌اندازی شده است اضافه کرد: افراد علاقه‌مند به حضور در راهپیمایی اربعین که بنابر دلایل مختلف توان شرکت در این راهپیمایی بزرگ را ندارند، می‌توانند با کمک مالی نیازمندان را راهی زیارت کنند.  

هاشمی با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش، گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی کمک‌های مالی خود را به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام
captcha