آغاز توزیع ۳ هزار لوازم ضروری خانه بین مددجویان کرمانی
کد خبر: 4070789
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

آغاز توزیع ۳ هزار لوازم ضروری خانه بین مددجویان کرمانی

مديرکل کمیته امداد استان کرمان از توزیع ۳ هزار سری لوازم ضروری منزل به ارزش ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در ایام دهه امامت و ولایت در اقصی نقاط استان خبر داد.

ناصر عسکری‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ناصر عسکری‌نژاد، مديرکل کمیته امداد استان کرمان، امروز، ۲۳ تیرماه در مراسم توزيع ۳ هزار سری لوازم ضروری منزل بین خانواده‌های مددجو و نیازمند سراسر استان که با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد گفت: کمیته امداد وظیفه خود می‌داند در زمینه امیدآفرینی و شادی و نشاط خانواده‌های تحت حمایت اقدام کند.

وی افزود: ۳ هزار سری لوازم ضروری منزل به ارزش ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در ایام دهه امامت و ولایت در اقصی نقاط استان توزیع و خدمات دیگری هم در این ایام به مددجویان و خانواده‌های محروم ارائه می‌شود.

عسکری‌نژاد با بیان اینکه سه هزار سری لوازم مذکور در مجموع شامل ۲ هزار و ۱۴۴ کولر، ۶۸۰ یخچال، ۱۰۰ منبع آب، ۳۰۰ بخاری و جاروبرقی است، از فرمانده قرارگاه عملیاتی جنوب شرق کشور برای همکاری در رزمایش‌های مشترک کمک‌های مومنانه‌، گفت: سه هزار سری لوازم این دوره نیز توسط لجستیک قرارگاه جنوب شرق ارتش میان جامعه هدف توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اهداف امداد در دو مقوله حمایتی و معیشتی و توانمندسازی دنبال می‌شود، افزود: علاوه‌بر کمک‌های موردی، ماهیانه مبلغی از ۵۰۰ تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بر‌اساس بُعد خانوار در قالب مستمری به حساب مددجویان واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: احداث مسکن، توزیع جهیزیه، کمک‌های تحصیلی و... از دیگر خدمات امداد به مددجویان است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد در زمینه اشتغالزایی گفت: استان کرمان سال گذشته با جذب ۱۰۵ درصد تسهیلات، رتبه برتر را در زمینه ایجاد اشتغال در بین ادارات کل کمیته امداد در سراسر کشورکسب کرده است.

انتهای پیام
captcha