اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال به کهگیلویه از سوی وزارت نفت
کد خبر: 4064949
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال به کهگیلویه از سوی وزارت نفت

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری وزارت نفت ۳۰۰ میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل پروژه‌های عمرانی این شهرستان‌ها تخصیص یافت.

حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی امروز، 28 خردادماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به دیدار استاندار و نمایندگان استان با وزیر نفت، اظهار کرد: در این دیدار 300 میلیارد ریال برای کمک به بهسازی و آسفالت جاده سادات، دمه، میان‌تنگان و یکصد میلیارد ریال برای بازسازی مناطق سیل‌زده حوزه انتخابیه از سوی وزیر نفت تخصیص یافت.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده جزئیات این میزان اعتبار از سوی وزیر نفت به مسئولان ذیربط ابلاغ شد.با توجه به تأکیدات وزیر نفت تأمین بخشی از این میزان اعتبار از طریق شرکت ملی گاز در کارگروه ویژه تأیید و نهایی شد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بخشی از این اعتبار نیز در قالب کمک مشارکت از سوی مناطق نفت خیز جنوب برای بازسازی مناطق سیل‌زده حوزه انتخابیه با همکاری اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هزینه خواهد شد.

حجت‌الاسلام موحد بیان کرد: نیاز است نهاد نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز علاوه بر تسریع در روند اجرایی طرح‌های مشخص شده نسبت به مشخص شدن سهم سال ۱۴۰۱ نیز اقدام کند.

انتهای پیام
captcha