رئیس‌جمهور؛ میهمان ویژه رزمایش «جهادگران فاطمی» چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4062939
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴

رئیس‌جمهور؛ میهمان ویژه رزمایش «جهادگران فاطمی» چهارمحال‌وبختیاری

رزمایش «جهادگران فاطمی» به مناسبت دهه کرامت با اجتماع گروه‌های جهادی استان و اعزام به مناطق محروم برگزار می‌شود که رئیس جمهور میهمان و سخنران این رزمایش خواهد بود.

هوشنگ فولادی، مسئول بسیج سازندگی سپاه استان

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، هوشنگ فولادی، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان ۱۸ خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن سفر ریاست جمهور و تعدادی از وزرای هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای حضور رئیس‌جمهور در جمع جهادگران استان پیش بینی شده است.

فولادی از اجتماع بزرگ گروه‌های جهادی استان به مناسبت دهه کرامت خبر داد و افزود: این گروه‌های جهادی در دهه کرامت به مناطق محروم استان اعزام شده و انواع خدمات را به مردم استان ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به حضور رئیس جمهور در جمع جهادگران استان، تصریح کرد: این برنامه با عنوان رزمایش جهادگران فاطمی در روز پنج‌شنبه ۱۹ خردادماه همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان برگزار می‌شود.

فولادی با بیان اینکه در این رزمایش 179 گروه جهادی حضور دارند، تصریح کرد: گروه‌های جهادی با بدرقه رئیسجمهور به مناطق پیش بینی شده برای انجام خدمات متنوع پزشکی، دامپزشکی، عمرانی، آموزشی و فرهنگی اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان بیان کرد: گروه‌های جهادی در مناسبت‌ها و ایام مختلف سال به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند که علاوه بر احصای مشکلات مناطق و روستاها برای رفع آن‌ها می‌کوشند.

انتهای پیام
captcha