پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کرمانی
کد خبر: 4062569
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کرمانی

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از پرداخت ۱۵ میلیارد و ۹۱۷ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان از طریق صندوق امداد ولایت طی دوماهه امسال خبر داد.

پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کرمانی

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به ۱۷ خرداد سالروز تأسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت باهدف گسترش فرهنگ قرض‌الحسنه و پرداخت تسهیلات برای یاری‌ کردن محرومان و مستضعفان، امداد درماندگان و آسیب دیدگان و خودکفا کردن محرومان تشکیل‌ شده است.

وی با بیان اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ۲۱ بهمن سال ۱۳۹۵ در استان کرمان راه‌اندازی شد، افزود: یک‌هزار و ۶۱۴ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۹۱۷ میلیون تومان طی دوماهه امسال توسط صندوق امداد ولایت کرمان به مددجویان و نیازمندان در حوزه‌های درمان، فرهنگی، مسکن، حمایتی، و اشتغال و غیره پرداخت‌ شده است.

صادقی افزود: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کرمان در سال گذشته نیز ۱۳ هزار و ۹۹۴ فقره تسهیلات به ارزش ۱۸۳ میلیارد و ۶۲۱ میلیون تومان به مددجویان و اقشار نیازمند استان پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان همچنین با اشاره به راه‌اندازی صندوق ضمانت تسهیلات اشتغال مددجویان افزود: این صندوق با هدف ضمانت تسهیلات مددجویان با اولویت زنان سرپرست خانوار تشکیل‌ شده و از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۵۱ نفر از مددجویان با تأمین اعتبار حدود سه میلیارد تومان از این ضمانت استفاده کردند. با هدف گسترش دامنه پوشش این خدمت، امسال وام کارگشایی مددجویان نیز در قالب صندوق ضمانت قرار خواهد گرفت.

وی با دعوت از خیران و مردم نیکوکار برای سپرده‌گذاری در این صندوق، بیان کرد: خیران حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق امداد ولایت به آدرس (www.sqev.ir) و یا با سپرده‌گذاری در این صندوق از بسته تشویقی به‌عنوان هم‌افزایی از منابع صندوق بهره‌مند شوند و بتوانند به تعداد بیشتری از نیازمندان تسهیلات پرداخت کنند.

انتهای پیام
captcha