اجرای پویش «به عشق علی» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4048866
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

اجرای پویش «به عشق علی» در چهارمحال‌وبختیاری

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، پویش «به عشق علی» در راستای جذب حامی مالی برای ایتام و فرزندان محسنین راه‌اندازی شده است.

پویش به عشق علی ویژه ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حمید محمدی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به اینکه هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، پویش «به عشق علی» در راستای جذب حامی مالی برای ایتام و فرزندان محسنین راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: حمایت از فرزندان خانواده‌های مددجو در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین انجام می‌شود.

محمدی افزود: ایتام همانگونه که مشخص است، فاقد پدر و یا هم پدر و هم مادر هستند، فرزندان محسنین نیز دارای سرپرست هستند، اما پدر خانواده به علت بیماری، کهولت سن و غیره توانایی پرداخت هزینه‌های فرزندان خود را ندارد.

وی در ادامه تعداد ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد را بیش از پنج هزار و 100 نفر عنوان و بیان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت ماهیانه مبلغ دلخواه، از ۱۰ هزار تومان به بالا، سهمی در رشد و بالندگی فرزندان نیازمند داشته باشند.

محمدی با اشاره به کسب موفقیت‌های تحصیلی و شغلی توسط ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان، اضافه کرد: هر ساله تعدادی از این فرزندان در دانشگاه‌های معتبر کشور در رشته‌های پزشکی، مهندسی، بهداشت و درمان، دانشگاه فرهنگیان و غیره پذیرش می‌شوند و در آینده نه تنها خود بلکه خانواده‌ آنان نیز از تحت پوشش خارج می‌شوند.

وی با اشاره به روش‌های مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩، مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir و یا ارسال ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ برای شرکت علاقه‌مندان در پویش به عشق در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha