سرپرست فرمانداری پاکدشت معرفی شد
کد خبر: 4038475
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸

سرپرست فرمانداری پاکدشت معرفی شد

منصوری استاندار تهران، طی حکمی محسن اردستانی از مدیران جهادی و بومی پاکدشت را به سمت سرپرستی فرمانداری این شهرستان منصوب کرد.

سرپرست فرمانداری پاکدشت به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، محسن منصوری استاندار تهران، طی حکمی محسن اردستانی از مدیران جهادی و بومی پاکدشت را به سمت سرپرستی فرمانداری این شهرستان منصوب کرد. متن حکم به این شرح است:

«برادر گرامی جناب آقای محسن اردستانی

با عنایت به مراتب شایستگی تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان پاکدشت منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی با روحیه انقلابی، پاک‌دستی، فسادستیزی، قانون‌مداری و عدالت‌محوری با تأکید بر گره‌گشایی از مشکلات مردم شریف آن شهرستان در راستای تحقق آرمان بلند عدالت و پیشرفت و رفع فقر و تبعیض کوشا باشید.

تلاش برای بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت گروه‌های مردمی، توسعه عادلانه زیرساخت‌های اقتصادی و حمایت همه جانبه از تولید، برنامه‌ریزی اصولی و جدی برای تعالی شاخص‌های فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق ارتباط مداوم با روحانیت اصیل، ارتقای سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی با رعایت اصل مهم مردم‌داری و تعامل سازنده و مستمر با کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مورد انتظار است.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در عمل به وظایف محوله موفق و مؤید باشید.»

یادآور می‌شود، محسن اردستانی از نیروهای بومی شهرستان پاکدشت، دانشجوی دکترای جغرافیای نظامی و سمت‌هایی همچون رئیس حفاظت اطلاعات سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، مدیرکل پیشگیری سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رئیس حفاظت اطلاعات منطقه پارچین، سابقه فعالیت در مجموعه‌های مختلف وزارت دفاع نظیر سازمان‌های اتکا، توسعه منابع انرژی، سازمان دریایی، سازمان صنایع دفاع و صنایع هوافضا، هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی بخش شریف‌آباد در سال ۱۳۸۸، مسئولیت حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد اسلامی شهرستان‌های ورامین و پیشوا را در کارنامه خود دارد.

امیرمحسن سلطان‌احمدی

انتهای پیام
captcha