ویژه‌برنامه «در محضر شهیدان» در ده‌زیار برگزار می‌شود
کد خبر: 4038226
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴

ویژه‌برنامه «در محضر شهیدان» در ده‌زیار برگزار می‌شود

مسئول هیئت تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل(ع) روستای ده‌زیار گفت: آئین تشییع پیکر مطهر شهید گمنام و ویژه‌برنامه در محضر شهیدان، چهارم اسفند ماه در روستای ده‌زیار برگزار می‌شود.

ویژه برنامه در محضر شهیدان در ده‌زیار

به گزارش ایکنا از کرمان هوشنگ انکوتی، مسئول هیئت تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل(ع) روستای ده‌زیار گفت: مردم روستای ده‌زیار برای چندمین سال متوالی میزبان پیکر مطهر شهید گمنام در خاستگاه تعزیه استان کرمان می‌شوند و با توجه به درخواست خادمان هیئت به مسئولان مربوطه در استان این افتخار نصیبمان شد که پیکر مطهر شهید گمنام به ده‌زیار بیاید.

وی بیان کرد: از زمان اعلام خبر حضور معنوی شهید گمنام و تشییع پیکر شهید در ده زیار مردم روستا به ویژه جوانان روستا برای فضاسازی و استقبال از شهید پای کار آمدند و حال و هوای بسیار معنوی بر روستا حاکم است و بار دیگر حال و هوای دوران دفاع مقدس و آن شور و نشاط معنوی در روستا حاکم شده است.

مسئول هیئت تعزیه‌خوانی حضرت ابوالفضل(ع) روستای ده‌زیار اظهار داشت: آئین تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در ده‌زیار چهارشنبه چهارم اسفند از ساعت 18:30 از سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) به سمت مسجد حضرت جوادالائمه(ع) روستا برگزار می‌شود و بعد از آن ویژه برنامه در محضر شهیدان با حضور شهید گمنام در محل مسجد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم با سخنرانی سردار نعمتی فرمانده تیپ سوم رزهی ذوالفقار و مداحی سید محمدکاظم امینایی همراه است، گفت: روایتگری دفاع مقدس و اجرای گروه سرود از دیگر برنامه‌های ویژه‌برنامه در محضر شهیدان در مسجد حضرت جوادالائمه(ع) است.

انکوتی با بیان اینکه به همت هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) از حدود شش سال پیش و در چند نوبت طی یک استشهاد محلی درخواست تدفین شهید گمنام در ده‌زیار به استان داده شده است تصریح کرد: در حال حاضر کمیسیون دفن شهدای گمنام استان کرمان با این درخواست موافقت کرده و روستای ده‌زیار در نوبت دفن شهید قرار گرفته است که افتخار بسیار بزرگی است.

انتهای پیام
captcha