۱۴ هزار کد اشتراک مددجویان چهارمحال‌وبختیاری به شرکت گاز ارسال شد
کد خبر: 4037610
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
در راستای اجرای طرح رایگان شدن بهای گاز

۱۴ هزار کد اشتراک مددجویان چهارمحال‌وبختیاری به شرکت گاز ارسال شد

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای طرح رایگان شدن بهای گاز، آب و برق برای مددجویان، ۱۴ هزار کد اشتراک مددجویان استان به شرکت گاز ارسال شد.

رایگان شدن بهای گاز مددجویان کمیته امداد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، مهرداد شریف‌پور، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه خانواده‌های مددجو از مشترکان کم‌مصرف هستند، بیان کرد: این طرح در راستای کاهش هزینه‌های اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به یکپارچه‌سازی سامانه‌های امداد و ثبت تمامی اطلاعات در سامانه امداد هوشمند، افزود: خانواده‌های تحت حمایت هر چه سریعتر با مراجعه به سامانه سُها (سامانه امداد هوشمند و کارآمد) کد اشتراک آب، برق و گاز خود را ثبت کنند تا از طرح رایگان پرداخت قبوض بهره‌مند شوند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان ادامه داد: ارائه کد‌های اشتراک به دفاتر پیشخوان خدمات دولت برای ثبت در سامانه سُها نیز از دیگر روش‌های بهر‌مندی مددجویان از این طرح است.

بخشی از خانواده‌های تحت حمایت در منازل استیجاری ساکن هستند که به منظور برخورداری از مزایای مصوبه رایگان شدن گاز، لازم است شماره کنتور گاز خود را در هر بار تغییر آدرس، به عوامل اجرایی کمیته امداد اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha