آغاز جلسات قرآن در منزل شهید مدافع حرم چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4029493
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

آغاز جلسات قرآن در منزل شهید مدافع حرم چهارمحال‌وبختیاری

هشتاد و دومین دوره کلاس‌های آموزش قرآن به همت خانواده سردار شهید عزت‌الله سلیمانی و شهید مدافع حرم استان، با حضور علاقه‌مندان به فراگیری قرآن در منزل آن شهید والامقام در شهرکرد برگزار می‌شود.

سردار شهید عزت الله سلیمانی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، هشتاد و دومین دوره کلاس‌های آموزش قرآن کریم ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همزمان با ایام وفات حضرت ام‌البنین(س) و تکریم مادران و همسران شهدا، در منزل سردار شهید عزت‌الله سلیمانی، شهید مدافع حرم چهارمحال‌وبختیاری آغاز شد.

هشتاد ودومین دوره کلاس‌های آموزش قرآن کریم به همت خانواده این شهید مدافع حرم با حضور علاقه‌مندان به فراگیری قرآن، در روزهای یکشنبه هر هفته رأس ساعت 9 در منزل آن شهید والامقام در شهرکرد برگزار می‌شود.

افراد علاقه‌مند به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگزان می‌توانند برای حضور در این کلاس‌ها در روز و ساعت اعلام شده در منزل این شهید والامقام به نشانی شهرکرد، خیابان فردوسی شمالی، خیابان نورالشهداء، پلاک ۸۸۱۵ منزل شهید سلیمانی شرکت و ثواب ونورانیت این محفل نورانی را برای شادی روح مطهر این شهید والامقام و تمامی شهدای گرانقدر هدیه کنند.

سردار شهید عزت‌الله سلیمانی دوم فروردین 1349 در روستای مرغملک از توابع شهرستان شهرکرد به دنیا آمد و در دوران دفاع مقدس در گردان تکاور حضرت امیر(ع) تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم(ع) سپاه چهارمحال‌وبختیاری به فعالیت پرداخت؛ این شهید والامقام در طی چندین سال حضور در این منطقه در تأمین امنیت مرزهای غرب کشور در کردستان برای مبارزه با منافقین، گروهک‌های دموکرات، کومله و پژاک اقدامات چشمگیر و مؤثری داشت. آخرین سمت سردار سلیمانی در زمان حضورش در ایران، فرماندهی گردان تکاور تیپ ۴۴ سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) بود.

شهيد سلیمانی از جمله فرماندهان مستشاری ایران بود که از چهارمحال‌وبختیاری برای صیانت از اماکن مقدسه شیعه و جلوگیری از قتل‌عام مردم بی‌گناه عازم سوریه شد. وی در 9 آبان 1394 حین مأموریت مستشاری و در جریان عملیات «انتقام سخت» در سوریه به مقام رفیع شهادت نائل شد.

تروریست‌ها و گروه‌های معارض سوریه ضمن انتشار گسترده خبر شهادت این پاسدار رشید اسلام، حلب را محل شهادت شهید سلیمانی اعلام کردند.

انتهای پیام
captcha