مسابقات قرآن شرکت گاز همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4020864
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
با حضور ۲۰۰ شرکت‌کننده؛

مسابقات قرآن شرکت گاز همدان برگزار می‌شود

مسئول دارالقرآن شرکت گاز از برگزاری مسابقات قرآن ویژه کارکنان این اداره خبر داد و گفت: در این دور از مسابقات که ۲۵ آذرماه برگزار می‌شود ۲۰۰ نفر از اعضا با یکدیگر در دو بخش شفاهی و کتبی به رقابت می‌پردازند.

علی زبرجدیان مدیر روابط عمومی شرکت گاز همدانعلی زبرجدی مشفق، مسئول دارالقرآن شرکت گاز همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری مسابقات قرآن ویژه کارکنان این اداره خبر داد و اظهار کرد: مرحله مقدماتی سیزدهمین دوره مسابقات کارکنان و همسران و بیست‌و‌سومین دوره مسابقات ویژه فرزندان و کارکنان شرکت گاز همدان 25 آذرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این دور از مسابقات در بخش شفاهی در رشته‌های حفظ 5، 10، 20 و حفظ کل،  قرائت ترتیل و تحقیق و در بخش کتبی در رشته‌های مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

زبرجدی با اشاره به حضور 200 شرکت کننده در این دور از مسابقات، یادآور شد: این دور از مسابقات به‌صورت حضوری در سالن اردگاه فجر برگزار می‌شود، سال گذشته بخش شفاهی مسابقات حضوری و بخش کتبی به‌صورت مجازی برگزار شد که به دلیل شیوع کرونا استقبال خوبی صورت نگرفت و تنها 38 نفر از اعضا در مسابقات به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به رده‌بندی گروه فرزندان در 5 گروه یادآور شد: داوری مسابقات بر عهده اساتید قرآنی همدان آقایان ورمزیار، ورکانه، رباطی و صدفی است، برندگان این دوره از مسابقات به مرحله ملی شرکت گاز و سپس مرحله نهایی وزارتخانه راه می‌یابند.

انتهای پیام
captcha