دلفان پایلوت اشتغال زنان در کشور انتخاب شد
کد خبر: 4019900
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱
معاون رئیس‌جمهور:

دلفان پایلوت اشتغال زنان در کشور انتخاب شد

معاون ریئس‌جمهور در امور بانوان و خانواده با اشاره به وضعیت تاسف‌بار اشتغال زنان در شهرستان دلفان، گفت: شهرستان دلفان به‌عنوان پایلوت اشتغال زنان در کشور در نظر گرفته شد.

انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان و خانواده،انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان و خانواده،به گزارش ایکنا از لرستان، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان و خانواده، شامگاه جمعه، ۱۹ آذر در جلسه شورای اداری استان لرستان با اشاره به سفر به شهرستان دلفان، اظهار کرد: وضعیت اشتغال زنان در شهرستان دلفان تاسف‌بار است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان دلفان به‌عنوان شهرستان پایلوت اشتغال زنان در نظر گرفته شده است، افزود: طی دو روز سفر از شمال تا جنوب خرم‌آباد بازدیدها و عمق مشکلات بررسی شد.

خزعلی با اشاره به اینکه مصوبات قبل سفر اگر به بعد سفر موکل شود به واقعیت نزدیک‌تر است، گفت: تأمین اعتبار صندوق‌های خُرد روستایی، تکمیل مدارس دخترانه و تأمین اعتبار برای ازدواج دهه شصتی‌ها از دیگر مواردی است که برای لرستان تصویب شده است.

معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان و خانواده به پروژه نیمه‌تمام زایشگاه کوهدشت اشاره کرد و با اشاره به اینکه چند سال است ساخت این پروژه به تاخیر افتاده است، افزود: وضعیت زایشگاه کوهدشت مقابل قبول نیست و مرکز ناباروری این شهرستان باید تأمین اعتبار شود.

وی گفت: پیشنهاد می‌شود امروز به‌عنوان ولادت حضرت زینب(س) ۱۳ میلیارد تومان برای تکمیل مرکز ناباروری کوهدشت اختصاص یابد.

انتهای پیام
captcha