رئیس‌جمهور وارد لرستان شد
کد خبر: 4019779
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۵

رئیس‌جمهور وارد لرستان شد

 رئیس‌جمهور در یازدهمین سفر استانی خود، لحظاتی پیش در فرودگاه خرم‌آباد مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

سفر رئیس‌جمهور به لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه لحظاتی پیش وارد فرودگاه شهر خرم‌آباد شدند و مورد استقبال حجت‌الاسلام شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی، انتظامی و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام رئیسی، در بدو  ورود به خرم‌آباد در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار چهره به چهره و حضور در اجتماع مردمی وجود ندارد، گفت: تلاش خواهیم کرد تا با اقدامات مؤثر و برنامه‌محور خدمت شایسته‌ای به مردم نجیب لرستان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه از بیکاری لرستان رنج می‌برم و هدف از سفر به لرستان کاهش رنج مردم است، افزود: لرستان دارای صنایع راکد و نیمه‌تعطیل است که با راه‌اندازی هر کدام از این ظرفیت‌ها می‌توان زمینه اشتغال جوانان این خطه را فراهم کرد و اولویت این سفر هم بررسی موانع و مرتفع‌سازی آن است.

رئیس‌جمهور گفت: بخشی از این موانع در این سفر در استان رفع خواهد شد و بخشی دیگر از مسائل و‌ مشکلات را در تهران ویژه پیگیری خواهیم کرد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان در یک گفت‌وگوی خبری برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به استان را تشریح کرد و گفت: در این سفر یک‌روزه وزیر صمت به شهرستان بروجرد، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان‌های ازنا و دورود، معاون رئیس‌جمهور به مناطق محروم استان و شهرستان الیگودرز، وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان‌های سلسله و دلفان، وزیر ورزش و جوانان به شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان پلدختر و چند تن دیگر از اعضای کابینه دولت مانند رئیس برنامه و بودجه و وزیر نیرو در شهرستان خرم‌آباد مشکلات این شهرستان‌ها را بررسی و ارزیابی می‌کنند.

وی افزود: رئیس‌جمهور نیز در این سفر با فعالان حوزه‌های مختلف مانند فرهنگی، جهادگران، هنرمندان و ... دیدار خواهد کرد و برنامه‌های این سفر با تشکیل جلسه شورای اداری و بررسی نتایج آن پایان خواهد یافت.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha