خطر نفوذ و انحراف در گروه‌های جهادی را جدی بگیرید
کد خبر: 4016832
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

خطر نفوذ و انحراف در گروه‌های جهادی را جدی بگیرید

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با هشدار نسبت به خطر نفوذ و انحراف در گروه‌های جهادی، گفت: دشمن بر روی فعالیت‌های جهادی و پایگاه‌های بسیج حساس است تا در بخش‌های مختلف آنها نفوذ کند، اما ما باید هوشیار باشیم.

سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، امروز، هفتم آذرماه در مراسم شکوه هجرت و تجلیل از فعالان جهادی استان خراسان‌جنوبی با اشاره به ضرورت و اهمیت نظارت بر گروه‌های جهادی و بسیجی برای جلوگیری از خطر نفوذ و انحراف، بیان کرد: جهادگران در اطلس جغرافیای گروه‌های جهادی بسیج سازماندهی شدند و مدیریت آنان با قرارگاه جهادی و بسیج سازندگی است. لذا، توجه داشته باشند که میدان کمک گرفتن از ساختارهای سازمانی و خیران باشد اما تنظیم عرصه و هماهنگی با بسیج سازندگی است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس نیز دشمن تحت عنوان منافقان و ستون پنجم با نفوذ قصد داشتند معنویت و اخلاص جبهه را منحرف کنند و امروز نیز شاهد گسترش مکتب‌های انحرافی هستیم.

قاسمی با هشدار نسبت به انحراف کاری و مأموریتی و چالش انحراف از سازمان و خودمختاری در گروه‌های جهادی، بیان کرد: پیام رهبر معظم انقلاب در مردادماه سال ۹۸ خطاب به اعضای گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی، باید سرلوحه و منشور همه گروه‌های جهادی باشد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی بر گسترش کمی و کیفی گروه‌های جهادی تأکید و بیان کرد: در بحث کیفیت گروه‌های جهادی دو بحث کیفیت فنی و کیفیت انسانی و گفتمان جهادی مطرح است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در بحث کیفیت فنی گروه‌های جهادی رویش‌های جدیدی با همکاری فنی و حرفه‌ای داریم؛ به این علت که زمانی که این گروه‌ها به مناطق روستایی اعزام می‌شوند در همه بخش‌ها بتوانند برخی از مشکلات مردم را حل کنند.

قاسمی با بیان اینکه باید در همه فعالیت‌ها معنویت و اخلاق مدنظر باشد و رفتار انسانی و نیکو اولویت کار گروه‌های جهادی است که باید مورد توجه باشد، گفت: دشمن بر روی فعالیت‌های جهادی و  پایگاه‌های بسیج حساس است تا در بخش‌های مختلف آنها نفوذ کند، لذا باید هوشیار باشیم.

انتهای پیام
captcha