مهم‌ترین مسئله کنونی مردم مربوط به بورس است
کد خبر: 4011817
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹

مهم‌ترین مسئله کنونی مردم مربوط به بورس است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: در حال حاضر مهم‌ترین مسئله کنونی مردم مربوط به بورس است و در این ارتباط نمایندگان مردم در مجلس نیز در برابر مردم مسئول هستند.

غنی نظری خانقاه مجلسسیدغنی نظری‌خانقاه، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: سرمایه مردم در بازار بورس دود شد و در طول یک سال گذشته، هیچ اقدام جدی برای حمایت از سرمایه‌داران خرد محقق نشد که این مسئله نارضایتی عدیده مردم را نیز به دنبال دارد.

وی بیان کرد: لازم و ضروری است، برای جلوگیری از ضرر طبقات پایین و مستضف جامعه هر چه سریع‌تر اقدامات مناسب و اساسی انجام یابد تا این نوسان‌ها و نابسامانی‌ها هر چه سریع‌تر بهبود پیدا کند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: حقوقی‌ها سهامداران خرد را بیچاره کردند که این ظلم و اجحاف بزرگی برای مردم عادی شد، حتی شرایط به وضعیتی رسیده که بورس کالا نیز در دست سهامداران عمده بوده و سقفی نیز برای آن تعیین نشده است.

نظری‌خانقاه، تصریح کرد: در حال حاضر مهم‌ترین مسئله کنونی مردم مربوط به بورس است و در این ارتباط نمایندگان مردم در مجلس نیز در برابر مردم مسئول هستند.

وی اظهار کرد: مجلس، بایستی برای برنامه‌هایی که مطرح می‌کنند اهداف ویژه‌ای نیز داشته باشند و با شفاف‌سازی در برابر مردم به این مشکلات خاتمه دهند.

وی اظهار کرد: شرکت‌های صوری نیز از طرفی به اعتماد مردم ضربه زدند که بایستی سازمان بورس به جای این که نظاره‌گر باشد،‌ دست دلالان را از بازار کوتاه نماید و این ریزش شدید را هر چه سریع‌تر از وضعیت اسفناک و روبه زوال خارج کند.

انتهای پیام
captcha