بلاتکلیفی بورس چراغ سبز خروج پول از بازار سرمایه است
کد خبر: 4011508
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

بلاتکلیفی بورس چراغ سبز خروج پول از بازار سرمایه است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، گفت: بلاتکلیفی در بازار بورس، به منزله نشان دادن چراغ سبز به خروج پول حقیقی از بازار سرمایه، بدتر شدن اوضاع بورس و آب شدن سرمایه‌های خرد شهروندان است.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلسصدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، با اشاره به آشفتگی بازار بورس و تذکر به احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی، اظهار کرد: بازار سرمایه، به عنوان ویترین اقتصاد کشور، آشفته شده و از بی‌برنامگی رنج می‌برد.

وی افزود: این بلاتکلیفی به منزله نشان دادن چراغ سبز به خروج پول حقیقی از بازار سرمایه، بدتر شدن اوضاع بورس و آب شدن سرمایه‌های خرد شهروندان است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، ادامه داد: جایگاه بورس در برنامه‌های اقتصادی دولت سیزدهم چیست و وزیر امور اقتصاد و دارایی، به چه دلیل سیاست مشخص دولت در قبال بازار سرمایه را با صراحت اعلام نمی‌کند؟

بدری اظهار کرد: چرا علی‌رغم وعده‌های داده شده و انتظارات ایجاد شده در خصوص احیای بازار بورس و صیانت از سرمایه‌های مردم، هیچ اقدام موثری در این راستا انجام نمی‌یابد و وضعیت بورس هر روز در حال بدتر شدن است.

وی تصریح کرد: متأسفانه مردم از مدت‌ها قبل بخشی عظیم از سرمایه‌های خود را در بازار بورس سرمایه‌گذاری کرده‌اند، اما همچنان هیچ منفعت و سودی حاصل آنان نشده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، افزود: انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر نسبت به ساماندهی وضعیت بازار بورس برنامه‌ریزی شود تا شاهد جبران ضررهای مردم در این حوزه باشیم.

انتهای پیام
captcha