۲۰۰ واحد مسکن مددجویی در چهارمحال‌وبختیاری احداث شد
کد خبر: 4011517
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
طی ۷ ماهه نخست امسال؛

۲۰۰ واحد مسکن مددجویی در چهارمحال‌وبختیاری احداث شد

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۷ ماهه نخست امسال، ۲۰۰ واحد مسکن مددجویی برای خانواده‌های تحت حمایت احداث شده است.

مسکن مددجویان در چهارمحال‌وبختیاریبه گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل این نهاد با اعلام اینکه طی ۷ ماهه نخست امسال ۲۰۰ واحد مسکن مددجویی برای خانواده‌های تحت حمایت احداث شده است، بیان کرد: احداث مسکن ایمن و مقاوم یکی از مهم‌ترین خدمت‌های ارائه شده توسط این نهاد به خانواده‌های نیازمند است.

وی با اشاه به بسته حمایتی کمیته امداد در راستای کمک به مددجویان فاقد مسکن، افزود: این بسته حمایتی شامل ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت است.

محمدی در ادامه با اشاره به انجام امور تعمیرات مسکن مددجویان، اضافه کرد: طی سال جاری، ۲۸۳ واحد مسکن مددجویی در روستاها و ۱۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان به‌صورت کلی و جزئی تعمیر شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان ضمن تقدیر از خیران و مؤسسات خیریه در راستای تأمین منابع مالی احداث مسکن مددجویان تحت حمایت گفت: بخشی از هزینه‌های احداث و خرید مسکن مددجویان از محل کمک‌های مردمی در قالب صدقات، کمک‌های خیران و مشارکت مؤسسات خیریه تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: خیران و نیکوکارانی که قصد حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن را دارند می‌توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند. همچنین کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha