سفر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم به چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4010261
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲

سفر اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس یازدهم به چهارمحال‌وبختیاری

اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع‌طبیعی و محیط‌زیست مجلس شورای اسلامی امروز ۱۲ آبان‌ماه به‌همراه تعدادی از معاونان وزرای جهادکشاورزی، نیرو و سازمان حفاظت از محیط‌زیست به چهارمحال و بختیاری سفر می‌کنند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، از امروز ۱۲ آبان‌ماه به مدت دو روز میزبان اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌طبیعی مجلس شورای اسلامی است، همچنین تعدادی از معاونان وزرای جهادکشاورزی، نیرو و ریاست سازمان حفاظت از محیط‌زیست اعضای کمیسیون را همراهی می‌کنند.

اعضای کمیسیون در قالب کمیته‌های تخصصی در حوزه آب، کشاورزی، محیط‌زیست، منابع‌طبیعی، عشایر در شهرستان‌های ده‌گانه حضور پیدا می‌کنند و از نزدیک به بررسی مسائل در حوزه‌های مختلف آب، کشاورزی و دامپروری خواهند پرداخت.

در پایان این سفر نیز در جلسه‌ای چالش‌ها و فرصت‌های موجود در چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های مطرح شده بررسی و در نهایت یک سند برای حل این چالش‌ها تنظیم و در جلسه‌ای در کمیسیون کشاورزی این مصوبات برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مرتبط ابلاغ خواهد شد.

لازم به ذکر است، چهارمحال و بختیاری برای اولین‌بار میزبان اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع‌طبیعی و محیط‌زیست مجلس شورای اسلامی است، در یکسال و نیم گذشته اعضای کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی به شش استان دیگر برای نظارت میدانی سفر کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha