عراق قلب تپنده مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند
کد خبر: 4000307
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
‍ دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء:

عراق قلب تپنده مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند

سخنگوی جنبش نجباء عراق شاخه سازمان الحشد الشعبی نشست دعوت به سازش در اربیل عراق را سفارشی و بی‌ارزش خواند و گفت که چنین برنامه‌هایی هرگز موضع اصولی و تاریخی عراق در دفاع از آرمان فلسطین را تغییر نمی‌دهد.

عراق قلب تپنده مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای جنبش نُجَباء در ایران، حجت الاسلام و المسلمین اکرم الکعبی، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در پیامی به برگزاری یک نشست سازشکارانه در اربیل عراق با هدف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

الکعبی نشست اربیل را اقدامی سفارشی و بی ارزش خواند و افزود: این نشست را برخی افراد ناموجه و خیانتکار و بی بهره از غيرت و شرافت عراق به منظور عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی برگزار کرده‌اند.

وی تاکید کرد: چنین اقدامی تغییری در موضع‌گیری اصولی و تاریخی عراق در قبال مساله فلسطین و رژیم صهیونیستی اشغالگر ایجاد نمی‌کند.

الکعبی با تاکید بر اینکه خیانتکاران و سازشگران هیچ جایی در عراق ندارند، تصریح کرده است: آنان در همه مقیاس‌ها مهدور الدم بوده و ملت عزّتمند عراق آنان را به سزای عملشان خواهد رساند.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء دولت منطقه کردستان را مسئول برگزاری چنین نشست و همچنین حضور عناصر جاسوسی صهیونیستی در این منطقه برشمرده و افزود: همین عناصر صهیونیستی به واسطه خریدن افراد سست عنصر، چنین نشست‌های پوچی را برگزار می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: عراق قلب تپنده مقابله با ظلم و اشغالگری و همچنین طلایه‌دار آزادسازی خواهد بود. قدس شریف نیز شعار و رمز مقاومت ما باقی خواهد ماند.

 

انتهای پیام
captcha