کمک خیرین اردبیلی به تامین مسکن مددجویان
کد خبر: 3934597
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

کمک خیرین اردبیلی به تامین مسکن مددجویان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیران اردبیلی بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب طرح «رضوان» در هفت ماهه نخست سال‌جاری به تامین مسکن خانوار تحت حمایت و سایر افراد نیازمند جامعه کمک کرده‌اند.

کمک خیرین اردبیلی به تامین مسکن مددجویانبه گزارش ایکنا از اردبیل، صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل، ۲۱ آبان‎ماه، با اشاره به اینکه مردم نیکوکار استان اردبیل بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به تامین مسکن مددجویان تحت حمایت کمک کرده‌اند، گفت: خیران اردبیلی در قالب طرح «رضوان» می‌توانند به تهیه مسکن برای خانوار تحت حمایت که فاقد منزل مناسب هستند، کمک کنند.

وی با اعلام اینکه بیش از ۹۱۴ میلیون تومان از این مبلغ به مراکزنیکوکاری استان اردبیل اعطا شده تا در قالب طرح «رضوان» به تامین مسکن مددجویان کمک شود، بیان کرد: از طریق مراکزنیکوکاری، ۱۱۴ منزل مددجویی مورد ساخت، تعمیر و تکمیل قرار گرفته است.

توحیدی با بیان اینکه طرح «رضوان» از جمله طرح‌های حمایتی کمیته امداد است، اظهار کرد: این طرح به منظور ساخت و تعمیر منازل خانوار تحت حمایت اجرا می‌شود که از تمامی خیران خواستاریم با کمک‌های خود بیش از پیش یاریگر این نهاد در تامین سرپناه مناسب برای مددجویان باشند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی در قالب طرح «رضوان» در هفت ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته ۸۴ درصد افزایش داشته است، گفت: کمک‌های خیران اردبیلی می‌تواند بخش مهمی از نیاز‌های مددجویان را برطرف کند که با توجه به هزینه‌های تامین مسکن، امید است با یاری نیکوکاران بتوانیم به صاحبخانه شدن خانوار تحت حمایت کمک کنیم.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن و ایجاد سرپناه برای خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل از جمله خدمات مهم و با اهمیتی است که در سرفصل‌های حمایتی این نهاد قرار دارد، افزود: ساخت و خرید مسکن برای مددجویان بخش مهمی از دغدغه‌های آن‌ها را رفع کرده و بهتر می‌توانند به سمت خوداتکایی و کارآفرینی حرکت کنند.

توحیدی با اشاره به سردسیر بودن استان اردبیل، بیان کرد: نیاز خانواده‌های تحت حمایت به سرپناهی مقاوم و مستحکم در برابر سرما بسیار ضروری است که از تمامی خیران خواستاریم همچون سنوات گذشته یاریگر کمیته امداد در ساخت، خرید و تعمیر منازل مددجویان اردبیلی باشند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت هستیم، تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی #۰۴۵*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ به آسان‌ترین شکل ممکن و با گوشی همراه خود به یاری خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل بشتابند.

انتهای پیام
captcha