توزیع بیش از 800 بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده ابهری
کد خبر: 3933708
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵

توزیع بیش از 800 بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده ابهری

مسئول قرارگاه جهادی حضرت زینب (س) ابهر گفت:ر در مرحله اول رزمایش همدلی ۱۱۳ بسته معیشتی، در مرحله دوم ۲۰۰ بسته معیشتی و درمرحله سوم نیز ۵۰۰ بسته معیشتی و لوازم‌التحریر به خانواده‌های آسیب‌دیده کرونا اهدا شد.

توزیع بیش از 800 بسته معیشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده ابهریبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ابهر، 17 آبان‌ماه در مراسم اهدای کمک‌های معیشتی به آسیب‌دیدگان کرونا در ابهر، اظهار کرد: برگزاری پویش امید و همدلی به منظور کمک به نیازمندان جامعه از طرح‌های تاثیرگذار است که می‌تواند نقش مهمی در دستگیری از نیازمندان جامعه داشته باشد.

وی با تاکید بر ادامه پویش امید و همدلی در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر شهرستان، گفت: در توزیع کمک‌ها باید کرامت انسانی نیازمندان و محرومان جامعه رعایت شود که این امر مد نظر همه عاملان اجرای این طرح‌ها قرار گیرد. برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه در سطح جامعه موجب افزایش صمیمیت، صفا و همدلی بین آحاد مردم می‌شود.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه بسیاری از افراد جامعه به دلیل شیوع بیماری کرونا آسیب دیده و متضرر شده‌اند، ادامه داد: معیشت اقشار مختلف جامعه به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کسب و کارها با مشکل مواجه شده است.

رحیمی بر ضرورت ادامه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه تاکید کرد و گفت: تاکید مقام معظم رهبری ادامه دستگیری از نیازمندان جامعه است. ضروری است خیریه‌های استان در شرایط امروز اقتصادی وارد عمل شده و در این پویش‌ها مشارکت جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه با نگاهی به آموزه‌های دینی می‌توان ثواب و فضیلت بالای کمک به دیگران به خصوص دستگیری از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه را درک کرد، گفت: وظیفه انسانی ما نیز ایجاب می‌کند که نسبت به مشکلات هم‌نوعان خود به ویژه هم‌وطنان‌مان غافل و بی‌تفاوت نباشیم.

در ادامه این مراسم علی‌رضا یوسفی مسئول قرارگاه جهادی حضرت زینب (س) ابهر، اظهار کرد: با همت و تلاش جوانان بسیجی شهرستان ابهر در مرحله اول ۱۱۳ بسته معیشتی، در مرحله دوم ۲۰۰ بسته معیشتی و درمرحله سوم نیز ۵۰۰ بسته معیشتی و لوازم‌التحریر به خانواده‌های آسیب‌دیده کرونا اهدا شد.

وی هزینه ۵۰۰ بسته معیشتی را ۱۵۰میلیون تومان اعلام کرد و افزود: همه وظیفه داریم در راستای تحقق فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

به گزارش ایکنا، در پایان این مراسم ۵۰۰ بسته معیشتی و لوازم‌التحریر به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا به همت  قرارگاه جهادی حضرت زینب (س) ابهر اهدا شد.

انتهای پیام
captcha