ارائه خدمات رایگان پزشکی در روستا‌های سلطانیه
کد خبر: 3928409
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

ارائه خدمات رایگان پزشکی در روستا‌های سلطانیه

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از افتتاح ۲ خانه محروم در شهرستان سلطانیه خبر داد و گفت: ارائه خدمات رایگان پزشکی، پرستاری و روانشناسی و توزیع بسته‌های بهداشتی و ماسک در روستا‌های هدف در حال انجام است.

افتتاح خانه‌های محروم در سلطانیهبه گزارش ایکنا از زنجان، ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، 19 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی لزوم توجه به اقشار آسیب‌پذیر را بیشتر کرده و کمک‌های مومنانه در دوره‌های مختلف برای دستگیری از هم‌وطنان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه با کمک خیران و سایر نهادهای دولتی در دهه پایانی ماه صفر اجرا می‌شود، ابراز کرد: 10هزار و 500 بسته کمک مومنانه در بین نیازمندان استان زنجان توزیع می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه بسته‌های کمک مومنانه شامل مواد غذایی و بسته‌های لوازم‌التحریر است، تصریح کرد: 10 هزار پرس غذای گرم نیز در این بازه زمانی در شهرستان‌های مختلف پخت و در بین مردم توزیع می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از افتتاح دو خانه محروم در شهرستان سلطانیه خبر داد و گفت: همچنین در راستای کمک به مدافعان سلامت، بسیج جامعه پزشکی و بسیج دانشجویی اقدام به برگزاری اردوهای جهادی و ویزیت رایگان در روستاهای محروم استان کرده است.

وی به راه‌اندازی گروه‌های جهادی محله‌محور و جغرافیامحور اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات رایگان پزشکی، پرستاری و روانشناسی و توزیع بسته‌های بهداشتی و ماسک در روستاهای هدف در حال انجام است و محرومیت‌زدایی جزو اولویت‌های سپاه قرار دارد.

طهماسبی یادآور شد: مردم حسینی و خیر استان در دوره‌های گذشته رزمایش کمک مومنانه همکاری بسیار خوبی داشتند و در گام سوم نیز از تمام خیران، موکب‌ها و هیئت‌های مذهبی انتظار داریم تا از ظرفیت‌های موکب‌ها در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری استفاده کرده و بر اجرای هرچه بهتر مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه تلاش و همکاری کنند.

انتهای پیام
captcha