مشارکت ۱۰ میلیاردی یزدی‌ها در طرح‌های اطعام و احسان حسینی
کد خبر: 3925856
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸

مشارکت ۱۰ میلیاردی یزدی‌ها در طرح‌های اطعام و احسان حسینی

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: در ادامه رزمایش ایران همدل، مردم نیکوکار استان در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) با مشارکت در طرح‌های «اطعام حسینی» و «احسان حسینی» ۱۰ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

مشارکت ۱۰ میلیاردی یزدی‌ها در طرح‌های «اطعام و احسان حسینی»به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین آداب‌ و رسوم عزاداری موضوع اطعام و نذری دادن به‌ویژه در ایام ماه محرم و صفر است اظهار کرد: طرح «اطعام حسینی» با هدف طبخ و توزیع غذای گرم و طرح «احسان حسینی» به‌منظور دریافت و توزیع بسته‌های ارزاق غذایی در بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت در ماه محرم و صفر همچنان در حال جریان است.

وی افزود: در ماه محرم سال جاری ۲۷ هزار و ۵۰۰ سبد غذایی به ارزش هفت میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان در قالب طرح «احسان حسینی» و همچنین ۲۵۸ هزار پرس غذای گرم به ارزش سه میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در قالب طرح «اطعام حسینی» با مشارکت و همراهی مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد در بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد یادآور شد: در اجرای این مرحله از رزمایش از تمامی ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اعم از خیران حقیقی و حقوقی، اصناف، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، نهادها و سازمان‌ها، شرکت‌های صنعتی، هیئت‌های مذهبی، مساجد، حسینیه‌ها، بقاع متبرکه، آستان مقدس امامزادگان استفاده شد.

وی یادآور شد: سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد استان یزد همچنان پاسخگوی نیکوکاران برای اهدای نذورات و کمک‌های نقدی و غیر نقدی در قالب اطعام گرم و بسته‌های معیشتی است.

انتهای پیام
captcha