ماه مبارک رمضان؛ فرصتی برای گسترش کمک به نیازمندان
کد خبر: 3893674
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶

ماه مبارک رمضان؛ فرصتی برای گسترش کمک به نیازمندان

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری ماه مبارک رمضان را فرصتی مغتنم برای گسترش کمک‌رسانی به نیازمندان و ایتام خواند و تصریح کرد: گرچه در این ماه مبارک اجتماعات مذهبی و نمازهای جماعت برپا نمی‌شود اما نباید مساجد و اماکن مقدس تعطیل باشند بلکه باید پایگاهی برای یاری رساندن به محرومان شوند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام ‌ولمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری، ۴ اردیبهشت‌ماه در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه استان با تقدیر و تشکر از همه گروه‌هایی که در برپایی این رزمایش حضور جدی و فعال داشتند، گفت: این خیل عظیم کمک‌ها نشان از همدلی مردم برای یاری رساندن به همدیگر و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه رزمایش مواسات فرصتی مغتنم برای کمک‌رسانی به اقشار آسیب دیده و نیازمندان است، افزود: این مردم در مکتب اهل بیت(ع) تربیت شده‌اند و همواره کمک‌رسان نیازمندان و اقشار آسیب دیده در حوادث مختلف بوده‌اند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه این کمک‌های مؤمنانه نشان از ارجحیت دانستن نیازمندان برای مردم است، اظهار کرد: رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به اقشار آسیب دیده از کرونا به خوبی در استان شکل گرفت و کمک‌های مردم نیز به درستی تجمیع شدند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه توزیع این بسته‌های معیشتی و بهداشتی گام نخست رزمایش مواسات بوده که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، تصریح کرد: کمک‌های نقدی مردم نیز با شناسایی دقیق افراد نیازمند و آسیب دیده به دست آنان می‌رسد.

حجت‌الاسلام نکونام ماه مبارک رمضان را فرصتی مغتنم برای گسترش کمک‌رسانی به نیازمندان و ایتام خواند و تصریح کرد: گرچه در این ماه مبارک اجتماعات مذهبی و نمازهای جماعت برپا نمی‌شود اما نباید مساجد و اماکن مقدس تعطیل باشند بلکه باید پایگاهی برای یاری رساندن به محرومان شوند.

انتهای پیام
captcha