دانشگاه علوم قرآنی غدیر شیراز دانشجو می‌پذیرد
کد خبر: 3834676
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶

دانشگاه علوم قرآنی غدیر شیراز دانشجو می‌پذیرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دانشگاه علمی ـ کاربردی غدیر شیراز با داشتن هر نوع دیپلم و فوق دیپلم در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در رشته‌های علوم قرآنی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش ایكنا از فارس، دانشگاه علمی ـ کاربردی غدیر شیراز تحت نظارت آیت‌الله‌العظمی ناصر مكارم شیرازی، مرجع تقلید شیعیان با داشتن هر نوع دیپلم و فوق دیپلم در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در رشته‌های علوم قرآنی دانشجو می‌پذیرد.

زمان ثبت نام دوره‌های کاردانی در این دانشگاه 27 مردادماه و در دوره‌های كارشناسی 2 شهریور‌ماه امسال اعلام شده است كه علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام باید از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org اقدام كنند.

مجتمع علوم قرآنی غدیر در سال 1383 توسط آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی، با رویکرد بحث و گسترش آموزه‌های قرآنی احداث شد و از آن زمان تاکنون نزدیک 18 هزار نفر در آن آموزش دیدند.

علاوه بر این‌ها دوره‌های تفسیر قرآن 6 ماهه، یک ساله و 2 ساله در این موسسه برپا شده است كه خود شامل دوره‌های حفظ قرآن 2 ساله و آموزش‌های صوت، صوت و لحن و همچنین تجوید است.

در سال 97 در بخش آموزش‌های قرآنی و خدمات قرآنی، این موسسه در بین سایر موسسات کشور، رتبه اول کشور را کسب کرده است. تاكنون 120 نفر در شهر شیراز، 50 نفر در مرودشت و 150 نفر در کازرون در دوره‌های آموزش‌های تربیت مدرس قرآنی این مركز شرکت کردند.

مرکز علمی ـ کاربردی علوم قرآنی و معارف اسلامی «غدیر» از سال 94 شروع به کار کرده است که هفت رشته کاردانی و پنج کارشناسی دارد و تاکنون یک‌صد نفر فارغ‌التحصیل داشته و امسال نزدیک 500 نفر دانشجو ثبت‌نام شده‌اند.

نمایندگی دانشگاه مجازی «علوم حدیث» هم در جوار مجتمع علوم قرآنی غدیر شیراز برپاست که افراد می‌توانند با دیپلم وارد این دانشگاه شوند.

رشته‌هایی نظیر تربیت مبلغ قرآن کریم، تربیت مربی پیش دبستانی، مدکاری اجتماعی ـخانواده،‌ مددکاری اجتماعی ـ کودک، مدیریت امور فرهنگی، تربیت مبلغ علوم اسلامی(به زبان انگلیسی) از جمله رشته‌هایی هستند كه در این مركز آموزش داده می‌شوند.

در راستای استفاده بهتر شاغلین کلاس‌ها در نوبت بعد از ظهر برگزار می‌شود، همچنین دانشجویان می‌توانند با تقسیط شهریه یا با استفاده از وام شهریه صندوق رفاه وزارت علوم از این تسهیلات بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

captcha