بخش عمده‌ فعالیت دشمن جنگ روانی است
کد خبر: 3794337
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

بخش عمده‌ فعالیت دشمن جنگ روانی است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه جیرفت گفت: بخش عمده‌ فعالیت دشمن جنگ روانی است و دشمن در این جنگ توانمندی خود را به رخ می‌کشد و توان نیروهای انقلابی را ضعیف جلوه می‌دهد و سوال مهم این است در عرصه‌ این جنگ وظیفه‌ فرمانده‌ چیست و فرمانده خائن و ترسو با دشمن همنوا شده و به نیروهایش دستور عقب‌نشینی می‌دهد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر، امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه جیرفت گفت: از همه دست‌اندرکاران و مسئولان برگزاری کنگره عظیم و بی‌نظیر ۶۵۰۰ شهید استان کرمان تشکر می‌کنیم.
وی افزود: فرمایش رهبری در این کنگره این بود که تلاش و هدف دشمن از جنگ نرم، اندوهگین و ناامید کردن مردم از ورود در میدان است و در مقابل پیام شهیدان این است که اگر برخلاف خواست دشمن وارد میدان مبارزه شوید، خدای متعال ترس و اندوه را دور خواهد کرد.
امام جمعه جیرفت بیان کرد: بخش عمده‌ فعالیت دشمن جنگ روانی است و دشمن در این جنگ توانمندی خود را به رخ می‌کشد و توان نیروهای انقلابی را ضعیف جلوه می‌دهد و سوال مهم این است در عرصه‌ این جنگ وظیفه‌ فرمانده‌ چیست و فرمانده خائن و ترسو با دشمن همنوا شده و به نیروهایش دستور عقب‌نشینی می‌دهد.
حجت‌الاسلام سعادت‌فر با بیان اینکه فرمانده‌ انقلابی با ایجاد روحیه انقلابی در نیروهایش آنها را برای مبارزه آماده می‌کند، افزود: اکنون ما در جنگ اقتصادی هستیم و هدف آمریکا و اروپا فلج کردن جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه جیرفت اظهارکرد: از رئیس FATF سوال شد که برنامه‌ شما برای ایران چیست؟ گفت: طرح ما این است آنقدر به ایران فشار بیاوریم تا FATF را بپذیرد و جلوی دور زدن تحریم‌ها توسط ایران گرفته شود.
حجت‌الاسلام سعادت‌فر با اشاره به سخنان رئیس جمهور در بانک مرکزی تأکید کرد: آیا در مقابل تهدید دشمن، فرمانده جبهه‌ خودی باید به رزمندگانش بگوید ما سلاح نداریم؟ آیا این ادبیات فرمانده انقلابی است.
انتهای پیام

captcha