ابلاغ حکم اعضای شورای سیاست‌گذاری سی‌ویکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان
کد خبر: 3462476
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹

ابلاغ حکم اعضای شورای سیاست‌گذاری سی‌ویکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان

گروه فعالیت‌های قرآنی: میرمعینی از ابلاغ حکم اعضای شورای سیاست‌گذاری سی و یکمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور خبر داد.

سیدکامران میرمعینی مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره‌های فرهنگی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا)، پیرامون اقدامات صورت گرفت برای برگزاری جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه فرهنگیان، گفت: میزبانی سی و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان کشور مهم‌ترین موضوعی است که در حال پیگیری آن هستیم و اقدامات اولیه را در این باره ترتیب داده‌ایم.
وی افزود: مقرر شده است یک شورای سیاستگذاری به ریاست مهرمحمدی رییس دانشگاه فرهنگیان در این دانشگاه تشکیل شود تا موارد مربوط به میزبانی دانشگاه فرهنگیان به شکل جدی در دستور کار قرار گیرد و به تبع آن دبیرخانه اجرایی جشنواره را در یکی از استان‌های کشور که میزبانی جشنواره را انجام خواهد داد راه اندازی می‌کنیم.
میرمعینی عنوان کرد: جلسات مربوط به شورای سیاستگذاری جشنواره قرآن و عترت به زودی در این دانشگاه برگزار می‌شود و امور مربوط به جشنواره را پیگیری می‌کند. کلیات تشکیل شورای سیاستگذاری به تصویب رسیده و اعضای آن مشخص شده‌اند که هم اکنون در حال صدور و ابلاغ حکم اعضای این شورا هستیم.
در پایان گفت: خراسان رضوی، اصفهان و قم سه استانی هستند که احتمال برگزاری جشنواره سی و یکم در آن‌ها وجود دارد و مهم‌ترین موضوعی که در نخستین جلسه سیاستگذاری جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان کشور پیگیری خواهیم کرد، تعیین میزبان این جشنواره خواهد بود.

captcha