آغاز ششمین روز مسابقات سراسری قرآن/ رقابت متسابقان در مقدماتی و نیمه نهایی
کد خبر: 3462475
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

آغاز ششمین روز مسابقات سراسری قرآن/ رقابت متسابقان در مقدماتی و نیمه نهایی

گروه فعالیت‌های قرآنی: ششمین روز مسابقات سراسری قرآن از صبح امروز آغاز شده است و در دو مرحله مقدماتی و نیمه نهایی ادامه می‌یابد.

 به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین الملی قرآن(ایکنا) به کرمانشاه، ششمین روز مسابقات سراسری قرآن با برگزاری مسابقات در دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن از صبح امروز، سوم دی ماه آغاز شده است و تا پایان امشب در دو مرحله مقدماتی و نیمه نهایی ادامه می یابد.
بر همین اساس در رشته قرائت تحقیق که قرار بود مرحله مقدماتی آن روز گذشته پایان یابد، 13 نفر باقی مانده اند، همچنین در رشته حفظ کل قرآن نیز حدود 15 نفر از مرحله مقدماتی باقی مانده اند که امروز اجرای خود را انجام می دهند.
در ششمین روز مسابقات سراسری قرآن علاوه بر برگزاری اجرای باقی مانده های مرحله مقدماتی مرحله نیمه نهایی این دو رشته نیز برگزار می شود.
سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود، بخش آقایان این مسابقات در سالن انتظار و بخش بانوان نیز سالن بعثت کرمنشاه برگزار می شود.
یادآور می شود این مسابقات تا روز پنجم دی ماه در شهر کرمانشاه برگزار می شود، این مسابقات از روز 28 آذرماه آغاز شده است و تاکنون دو بخش آن شامل بخش اول حفظ 10 و 20 جزء و ترتیل قرآن و بخش دوم اذان و معارف پایان یافته است.

captcha