اقسام بیع در خرید و فروش اموال بررسی می‌شود
کد خبر: 3364406
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۲
در رادیو اقتصاد؛

اقسام بیع در خرید و فروش اموال بررسی می‌شود

گروه اقتصاد: رادیو اقتصاد، امروز در برنامه «عیار»، مبحث اقسام بیع در خرید و فروش اموال به غیر از ملک و زمین را مورد بررسی قرار خواهد داد.

مژگان‌ جعفرقلی‌زاده، مدیر روابط‌عمومی رادیو اقتصاد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین هادی مزینانی، معاون ضوابط شرعی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در برنامه امروز با نگاهی فقهی به موضوع اقسام بیع از نظر حال بودن یا موجل بودن ثمن و مبیع خواهد پرداخت.

وی افزود: مجیدرضا عرب‌احمدی، استاد دانشگاه و حقوقدان درخصوص مسائل حقوقی اقسام بیع صحبت می‌کند.

جعفرقلی‌زاده ادامه داد: حسین حشمتی مولایی، کارشناس اقتصاد اسلامی در بخشی از این برنامه نکاتی در زمینه اقتصاد علوی را بیان می‌کند.

مدیر روابط‌عمومی رادیو اقتصاد اظهار کرد: برنامه «عیار» کاری از گروه اقتصاد و جامعه رادیو اقتصاد، به تهیه کنندگی مهدی شیار، روزهای شنبه تا پنجشنبه ساعت 13:15 به مدت 45 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

وی همچنین از بررسی مصرف‌گرایی در برنامه «خانواده ایرانی» خبر داد و گفت: رادیو اقتصاد در برنامه «خانواده ایرانی» جمعه 27 شهریور ماه، قصد دارد به موضوع مصرف‌گرایی از جنبه فاصله نسل‌ها بپردازد.
جعفرقلی‌زاده ادامه داد: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن سعیدی، کارشناس مذهبی به همراه علیرضا فتحی‌پور، پژوهشگر علوم دینی و اجتماعی در این برنامه به مبحث آسایش و آرامش و چگونگی تربیت فرزندان در نظام مصرفی کنونی خواهند پرداخت.

مدیر روابط‌عمومی رادیو اقتصاد در پایان گفت: برنامه «خانواده ایرانی» کاری از گروه اقتصاد و جامعه رادیو اقتصاد، به تهیه کنندگی سهیلا کَسی‌خان جمعه ساعت 14:05 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می‌شود.

captcha