6000 زائر کُردستانی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شرکت کردند
کد خبر: 3311006
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱

6000 زائر کُردستانی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شرکت کردند

گروه سیاسی: معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: شش هزار زائر کردستانی در قالب 10 کاروان از شهرستان های استان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به تهران اعزام شدند.

سرهنگ ابراهیم حسینی، معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: امام خمینی(ره) یک شخصیت استثنایی در دوران معاصر خودش بود که با اندیشه‌های ناب تفکر خود را عرضه کرد و با شعار نه شرقی و نه غربی عملکرد ناصواب آن‌ها را محکوم کرد.
وی افزود: در این راستا وظیفه ماست تا اندیشه‌های منحصر به فرد این بزرگوار را مرور کنیم تا سعادت بشریت بر مبنای جهان‌بینی اسلامی محقق شود.
سرهنگ حسینی عنوان کرد: با اعلام فراخوان ثبت‌نام از عاشقان و علاقمندان به شرکت در مراسم سالگرد حضرت امام(ره)، شش هزار نفر از شهروندان کردستانی از شهرستان‌های مختلف استان به مرقد امام(ره) اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه اعزام زائرانی که برای نخستین بار به حرم ملکوتی امام راحل مشرف می شوند از اولویت‌های امسال ستاد ارتحال امام (ره) در استان بود، تصریح کرد: این افراد در قالب 10 کاروان از 10 شهرستان توسط 210 دستگاه اتوبوس به تهران اعزام شدند که در هر اتوبوس یک روحانی و یک پلیس یار و یک فرهنگی نیز حضور دارد.
معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان همچنین از اعزام 10 اکیپ تعمیرات و 10 اکیپ راهنمایی و رانندگی از استان به همراه این کاروان خبر داد و اعلام کرد: شش هزار بسته فرهنگی نیز در میان کاروان توزیع خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: ثبت نام زائران اعزامی به تهران محدود بود به طوری که تنها چند روز بعد از اعلام سهمیه شهرستان های استان، ظرفیت تکمیل شد که این مسئله نشان دهنده عمق ارادت، عشق و شیفتگی مردم به حضرت امام خمینی(ره) است.
سرهنگ حسینی در پایان با بیان اینکه امام راحل حقیقت همیشه زنده تاریخ است، یادآور شد: حضور میلیون ها عاشق دلباخته و دلسوخته امام (ره) از سراسر کشور در طول سال به ویژه در سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب در حرم مطهر ایشان سندی محکم بر جاودانگی امام (ره) است.

captcha