جشن «اسوه صبر و مهربانی» در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 2882480
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۷
به‌مناسبت میلاد حضرت زینب(س)؛

جشن «اسوه صبر و مهربانی» در اصفهان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: جشن «اسوه صبر و مهربانی» روز پنجم اسفند‌ماه به‌مناسبت میلاد حضرت زینب(س) ویژه بانوان و زنان سرپرست خانوار به‌همت مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

سیدمحمد موسوی، رئیس مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در گفت‌و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، گفت: بر شاخسار بوستان نبوت و امامت، شکوفه‌ای دیگر می‌شکوفد تا عطر معنو‌ی‌اش، مشام جان‌ها را صفا دهد و منظر دلربایش نزهت آفریند.

موسوی افزود: ما نیز بر آن شدیم تا از سایه بار وجودش، رشادت، شهامت، عشق، ایثار، ایستادگی، وفاداری و صبر الگو بگیریم و سر لوحه راهمان کنیم.

وی اظهار کرد: در همین راستا روز سه‌شنبه، پنجم اسفندماه در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) جشنی با عنوان «اسوه صبر و مهربان» ویژه بانوان و زنان سرپرست خانوار برگزار می‌شود.

رئیس مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) در مورد برنامه‌های جشن بیان کرد: در کنار برنامه‌های فرهنگی، هنری از جمله تئاتر و موسیقی، تکنیک‌های موفقیت در زندگی و غلبه بر مشکلات و بالا بردن اعتماد به نفس توسط کارشناسان معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشن میزبان 500 بانو خواهد بود، گفت: 20 بانوی نمونه و موفق تجلیل می‌شوند و تجاربشان را در اختیار حضار قرار می‌دهند.

بانوان علاقه مند می‌توانند روز سه‌شنبه، پنجم اسفندماه به آدرس خیابان آتشگاه، خیابان نبوی منش مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 48-37661946 تماس بگیرند.

captcha