اعزام 5000 نفر از خراسان شمالی به مراسم ارتحال امام خمینی(ره)
کد خبر: 1407495
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴

اعزام 5000 نفر از خراسان شمالی به مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

گروه سیاسی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اعزام پنج هزار نفر از این استان همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی(ره) به مرقد ایشان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی، اظهار کرد: 13 تا 15 خرداد سال جاری، پنج هزار نفر از این استان برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) از به مرقد مطهر ایشان اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی در استان ادامه داد: اجرای بیش از 100 برنامه به همین منظور در دستور کار قرار دارد.
سالاری افزود: در مرکز استان نیز صبح روز چهارشنبه، 14 خرداد سال جاری آیت‌الله صدیقی، مشاور عالی رئیس قوه قضایه و امام جمعه موقت تهران  و بعد از نماز مغرب و عشا همان روز، حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی، معاون پارلمانی صدا و سیما سخنرانی می‌کنند.
وی یادآور شد: طی روز 14 خرداد نیز دسته‌روی هیئت مذهبی از محل مسجد امام خمینی‌(ره) تا مسجد انقلاب در مرکز استان انجام می‌شود.
سالاری اظهار کرد: در روز 13 خرداد بعد از نماز مغرب و عشا از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مبلغانی برای گرامیداشت این ایام به مساجد و تکایا در سطح استان اعزام می‌شوند.

captcha